// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

با خرید اشتراک یک ساله پلاس، بازی Star Wars Battlefront دریافت کنید

کاربران اروپایی پلی‌استیشن با خرید اشتراک یک ساله پلی‌استیشن پلاس می‌توانند بازی Star Wars Battlefront Ultimate Edition را تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی به مدت محدودی مزیتی جدید را برای اشترک پلی استیشن پلاس قرار داده است. از این پس به مدت محدودی، کاربرانی که اشتراک یک ساله پلی‌استیشن پلاس را خریداری کنند، یک کد مربوط به دانلود بازی Star Wars Battlefront Ultimate Edition را دریافت خواهند کرد. در ادامه گفته شده است که این امکان فقط برای کاربران اروپایی فراهم شده است.

اشتراک یک ساله پلی‌استیشن پلاس در اروپا ۴۰ پوند (۵۰ یورو) قیمت دارد و هم‌اکنون قیمت بازی Star Wars Battlefront Ultimate Edition نیز ۳۰ پوند (۴۰ یورو) است. با این حساب، کاربران به جای پرداخت ۷۰ پوند، ۴۰ پوند می‌پردازند و به بازی نیز دسترسی پیدا می‌کنند. در ادامه گفته شده است که بعد از خریداری اشتراک یک ساله، کد دانلود بازی Star Wars Battlefront Ultimate Edition پس از گذشت پنج الی ۱۰ روز برای خریداران فرستاده خواهد شد تا بتوانند آن را در کنسول خود استفاده کنند و به تجربه بازی بپردازند.

متاسفانه زمان دقیق انقضای این مزیت اعلام نشده است و همچنین مشخص نیست که آیا این ویژگی برای کاربران آمریکا و استرالیا نیز در نظر گرفته می‌شود یا نه. نسخه آلتیمیت ادیشن بازی Star Wars Battlefront شامل ۱۱ اسلحه جدید، ۲۴ عدد Star Card و چهار بسته الحاقی Outer Rim ،Bespin ،Death Star و Rouge One: Scarif می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده