// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

بازی The Elder Scrolls: Legends برای اندروید منتشر شد

 کمپانی بتسدا بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends را به طور رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرد.

کمپانی بتسدا (Bethesda) اخیرا بازی کارتی خود را با نام The Elder Scrolls: Legends به طور رایگان از طریق استیم، روی رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل اعلام شد که کاربران پلتفرم اندروید نیز هم‌اکنون می‌توانند آن را از فروشگاه پلی استور به رایگان دانلود کنند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی The Elder Scrolls: Legends به گوشتان می‌خورد باید گفت که این بازی در سبک کارتی استراتژی یا به اصطلاح CCG طراحی شده است که از مکانیزم منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد. همچنین این بازی دارای دو حالت تک‌نفره و چندنفره است که کاربران می‌توانند آن را با دوستانشان یا در مقابل بات تجربه کنند.

کمپانی بتسدا همچنین اعلام کرد که بازی موبایل The Elder Scrolls Legends برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS نیز منتشر خواهد شد. در این راستا، بازی اوایل تابستان در دسترس کاربران آیفون قرار می‌گیرد.

کاربران اندروید برای تجربه Legends باید نسخه ۴.۴ یا بالاتر این سیستم‌عامل را روی دستگاه خود در اختیار داشته باشند. در ادامه می‌توانید از لینک زیر، بازی The Elder Scrolls Legends را به رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی The Elder Scrolls Legends


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده