نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بازی Tekken 7 منتشر شد

بازی Tekken 7 امروز برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رسما منتشر شد.

امروز کمپانی باندای نامکو و استودیوی داخلی کمپانی، بازی Tekken 7: Fated Retribution را در جدیدترین اخبار بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کردند.

بدون شک بیشتر بازیکنان با سری Tekken آشنایی دارند؛ چرا که این سری یکی از معروف‌ترین مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای به شمار می‌آید. با وجود اینکه نام بازی جدید Tekken 7 است، این بازی در واقع نهمین نسخه مجموعه محسوب می‌شود و برای اولین بار در مجموعه از موتور آنریل انجین 4 استفاده می‌کند.

بازی Tekken 7 ابتدا در رویداد EVO 2014 رونمایی شد و سپس در مارس ۲۰۱۵ از طریق دستگاه‌های آرکید در ژاپن عرضه شد. نسخه بهبودیافته این بازی آرکید با نام بازی Tekken 7: Fated Retribution در ماه جولای ۲۰۱۶ عرضه شد و شامل محتوای بیشتر از جمله زمین مبارزه، پوشش، آیتم و شخصیت‌های جدید بود. باندای نامکو در نهایت اعلام کرد که بازی امروز، ۱۲ خرداد برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بازی Tekken 7 به عنوان آخرین قسمت حماسه خاندان میشیما محسوب می‌شود و علت تلاش هیهاچی برای کشتن نوه‌اش یعنی جین و دلیل پرتاب کردن فرزندش کازویا از صخره هنگامی که وی کودک بود را روایت خواهد کرد. گفته شده که داستان بازی نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار تاریک‌تر خواهد بود.

بازی Tekken 7 به قیمت‌های ۵۹.۹۹ و ۴۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. بازی همچنین از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پشتیبانی می‌کند؛ اما این پشتیبانی چندان عمیق نیست و بیشتر حالت تبلیغاتی دارد. در ضمن بازی واکنش مثبت منتقدان را به دنبال داشته است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده