نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶

بازی Middle-earth: Shadow Of War تاخیر خورد

بازی Middle-earth: Shadow Of War که قرار بود در فصل تابستان عرضه شود، تا اوایل پاییز تاخیر خورد.

بازی Middle-earth: Shadow Of War، دنباله Middle-earth: Shadow Of Mordor، چندی پیش رونمایی شد و قرار بود در فصل تابستان سال جاری عرضه شود. با این حال امروز و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مونولیث اعلام کرد که این بازی با تاخیر در تاریخ ۱۸ مهر برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

سازندگان با انتشار پستی ضمن اعلام این خبر، دلیل تاخیر را ارائه تجربه‌ای عالی ذکر کردند. متن پست منتشر شده توسط مونولیث به شرح زیر است:

Middle-earth: Shadow Of War از حیث گیم‌پلی، داستان، جهان بازی و همچنین سیستم نمسیس در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت داشته و ما مانند بازی Middle-earth: Shadow Of Mordor متعهد هستیم که با این اثر هم تجربه‌ای عالی برای گیمر‌ها خلق کنیم. برای اینکه بتوانیم به این هدف خود برسیم، تصمیم گرفتیم تا بازی را کمی دیرتر از موعد اعلام‌شده پیشین عرضه کنیم. اتخاذ چنین تصمیمی برای ما سخت بود؛ ولی قطعا نتیجه آن به نفع گیمر‌ها خواهد بود.

ما می‌دانیم که این خبر ممکن است باعث ناراحتی شما شود؛ ولی در نهایت سعی خواهیم کرد تا با ارائه تجربه‌ای عالی، این مساله را جبران کنیم. همچنین بی‌صبرانه منتظر E3 هستیم تا بخش‌های بیش‌تری از بازی را نشان دهیم.

با توجه به تاریخ عرضه جدید بازی، Middle-earth: Shadow Of War تقریبا دو ماه دیرتر از موعد اولیه اعلام‌شده منتشر می‌شود. باید منتظر ماند و دید که این تاخیر در نهایت به نفع بازی خواهد بود یا خیر.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده