نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

Finding Paradise، دنباله بازی تحسین شده To the Moon تاخیر خورد

بازی Finding Paradise، دنباله‌ی بازی مستقل ماجراجویی To the Moon که قرار بود در تابستان منتشر شود، تا پایان سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد.

اواخر سال ۹۴ بود که سازنده‌ی بازی تحسین‌شده‌ی To the Moon با انتشار یک تریلر از دنباله‌ی آن، با نام بازی Finding Paradise رونمایی کرد. در آن زمان گفته شد که بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار می‌شود؛ اما طولی نکشید که خبر تاخیر انتشار Finding Paradise منتشر و عرضه‌ی بازی به تابستان سال ۲۰۱۷ موکول شد. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، فری برد گیمز، سازنده‌ی بازی اعلام کرد که انتشار این اثر تا پایان سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است.

در بیانیه‌ی جدیدی از فری‌برد گیمز اعلام شد که روند توسعه‌ بازی Finding Paradise تغییر کرده است و با توجه به شرایط شخصی، انتشار بازی تا پایان سال ۲۰۱۷ به‌دلیل اطمینان از کیفیت نهایی محصول تاخیر خواهد داشت.

با این حال فری‌برد گیمز تاکید کرد که کار روی بازی متوقف نشده است. این استودیو در این خصوص اذعان داشت:

با وجود تاخیر‌های مشکوک به‌وجود آمده، این بازی مراحل ساخت را به خوبی پشت سر می‌گذارد. این هفته یک نسخه‌ی نمایشی از بازی در اختیار تست‌کنندگان داخلی قرار می‌گیرد که آخرین بخش از بازی را به نمایش می‌گذارد.

به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، بازی Finding Paradise و بازی To the Moon تفاوت‌های زیادی با هم خواهند داشت؛ ولی از نظر موضوعی کاملا در یک راستا هستند. همچنین استودیو فری‌برد گیمز کاربران را به تجربه‌ی دو مینی-اپیزود رایگان خود پیش از تجربه‌ی بازی Finding Paradise تشویق می‌کند که از طریق وب‌سایت این کمپانی در دسترس خواهند بود.  

علاوه بر این، فری‌برد گیمز از نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی HD بازی To the Moon خبر داد که در حال حاضر برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS با قیمت ۵ دلار در دسترس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده