// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

Overwatch را به صورت رایگان تجربه کنید

به عنوان بخشی از سالگرد انتشار بازی Overwatch، می‌توانید این بازی را تا روز دوشنبه به صورت رایگان تجربه کنید.

در جدیدترین اخبار بازی، همانطور که پیش‌تر نیز کمپانی بلیزارد اعلام کرده بود، می‌توانید بازی Overwatch را در آخر هفته‌ی جاری میلادی که دو روز پیش آغاز شده و تا دوشنبه ادامه دارد، به صورت کاملا رایگان تجربه کنید. این بازی بر روی تمامی پلتفرم‌ها قابل بازی است، اما اگر قصد دارید آن را روی پلی‌استیشن 4 اجرا کنید، باید عضو سرویس پلی‌ استیشن پلاس باشید و برای اجرای آن روی ایکس‌باکس وان نیز باید عضو سرویس ایکس‌ باکس لایو گلد شوید. همچنین اگر قصد دارید بازی را روی رایانه‌ی شخصی خود تجربه کنید، باید اقدام به ساخت یک حساب کاربری رایگان در وب‌سایت Battle.net/Blizzard کنید.

اجرای رایگان بازی Overwatch تقریبا بدون هیچ محدودیتی خواهد بود و شما می‌توانید به تمامی حالت‌های بازی به غیر از حالت رقابتی (Competitive)، شخصیت‌ها و نقشه‌ها دسترسی داشته باشید و همچنین سطح خود را ارتقا داده و حتی جعبه‌های Loot را نیز برای خود به دست آورده و باز کنید. پس از این کارها نیز اگر قصد داشته باشید بازی را خریداری کنید، تمامی پیشرفت‌های شما به نسخه‌ی اصلی بازی منتقل خواهند شد. حال زمان خوبی برای وارد شدن به این بازی محبوب است. از آن‌جایی که رویداد اولین سالروز انتشار آن به تازگی آغاز شده، می‌توانید به موارد متعددی از جمله تعدادی پوسته‌ی جدید برای شخصیت‌های بازی دست پیدا کنید.

علاوه بر این و همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، نسخه‌ی Game of the Year بازی Overwatch نیز معرفی شده است. این نسخه و نسخه‌ی معمولی بازی را می‌توانید هم‌اکنون با تخفیف تهیه کنید. تجربه‌ی رایگان این بازی از روز گذشته آغاز و تا روز دوشنبه، ۲۹ ماه مه (هشت ماه خرداد) راس ساعت ۱۱:۲۹ پیش از ظهر به وقت تهران ادامه خواهد داشت. حجم این بازی برای نسخه‌های کنسولی نزدیک به ۲۰ گیگابایت است و برای نسخه‌ی پی‌سی ۱۲ گیگابایت.

تجربه‌ی خود را از اجرای این بازی با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده