اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: WWII منتشر شد
به تازگی استودیو Sledgehammer Games در برنامه زندهای که از طریق فیسبوک پخش شد، به تشریح روند ساخت بازی Call of Duty: WWII پرداخت.
در اولین قسمت این مجموعه که Making Call of Duty نام دارد، برت رابینز، طراح ارشد بازی به سوالات مطرحشده از سوی طرفداران پاسخ داد؛ سوالاتی در مورد ویژگیهای این بازی که قرار است در نسخه نهایی آن که در ماه آبان برای رایانههای شخصی و کنسولها عرضه میشود وجود داشته باشد. یکی از این پرسشها مربوط به وجود نبرد بولج (تهاجم آردنن) در بازی بود که رابینز آن را تایید کرد.
بازی Call of Duty: WWII قرار است پرتره راسخی از تجربه مبارزات جنگ جهانی دوم در نقش جوخهای از نیروهای افسانهای لشکر یکم پیاده نظام آمریکا باشد. اکتیویژن و Sledgehammer در حال حاضر وجود سکانس پیاده شدن در ساحل اماها در نبرد نورماندی و نبرد جنگل هورتگن در خاک آلمان را تایید کردهاند. رابینز در مورد نبرد بولج که نیروهای آلمان در سال ۱۹۴۴ آخرین تلاش تهاجمی خود را برای عقب راندن نیروهای متفقین انجام دادند، میگوید:
وی همچنین اظهار داشت که در بازی سکانسهای خونین وجود دارد و هدف از افزودن آنها نمایش چهره واقعی جنگ است. وی با این حال از پاسخ دادن به پرسشی پیرامون وجود نیروهای متحدین قابل بازی در بخش تکنفره بازی اجتناب کرد. رابینز در ادامه گفت که دوست دارد این نکته فعلا به عنوان راز باقی بماند. در ضمن وجود نیروهای آلمانی قابل بازی در بخش چندنفره از قبل تایید شده است.
گلن اسکافیلد، موسس استودیو Sledgehammer قبلا گفته بود که بازی انسانیت دو جناح نبرد را تشخیص میدهد:
رابینز همچنین از پاسخ به سوالی در مورد وجود سیستم بازیابی سلامتی خودکار در بازی که به امری طبیعی در بازیهای شوتر اول-شخص تبدیل شده و از واقعیت آنها به شدت کاسته است، اجتناب کرد.
آلیسون هایسلیپ، میزبان برنامه، قسمت اول را در استودیوی موشن کپچر Sledgehammer برگزار کرد که به ۶۰ دوربین برای ضبط حرکات بازیگرانی مانند جفری پیرس که نقش ستوان یکم جوزف ترنر را در بازی ایفا میکند، مجهز است. گفته شده این بازیگر به مدت ۱۸ ماه در حال ضبط سکانسهای مختلفی بوده که انیماتورها آنها را تبدیل به سکانسهای انیمیشنی داخل بازی کردهاند.
بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای رایانههای شخصی، پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.