// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

بروزرسانی جدید Clash of Clans با سرزمینی جدید منتشر شد

بروزرسانی Builder Base برای بازی Clash of Clans با ساختمان‌ها، تله‌ها، مهارت‌ها و ویژگی‌های کاملا جدید و همچنین پشتیبانی کامل از زبان فارسی منتشر شد.

بعد از تماشای انبوه ویدیوهای بدون محتوا اما بسیار مهم Captain's Log، در نهایت دیروز شاهد انتشار بروزرسانی عظیم جدیدی برای بازی اندروید و آیفون کلش آف کلنز (Clash of Clans) بودیم. بروزرسانی جدید، جهانی کاملا جدید را با ویژگی‌های متفاوت معرفی می‌کند. برای ورود به این جهان نیازمند سفری دریایی هستید تا سوار بر قایق از اقیانوس‌ها گذشته و در نهایت به سرزمینی تاریک و ناشناخته وارد شوید. سوپرسل بروزرسانی جدید را پایگاه سازنده یا Builder Base نامیده، جایی که با سرمعمار یا استاد سازنده‌ها آشنا می‌شوید و او در گوشه‌ی دیگری از دریاها به شما برای ورود به یک ماجراجویی جدید کمک می‌کند. برای ورود به سرزمین جدید اول از همه باید تاون‌هال شما در سطح ۴ باشد و سپس قادر خواهید بود تا قایقی را که در گوشه‌ نقشه پهلو گرفته به صورت رایگان تعمیر و با سه روستایی راهی دریا شوید. در بروزرسانی جدید شاهد فارسی شدن کامل سرزمین Builder Base توسط سوپرسل هستیم که برای بازیکنان فارسی زبان بسیار کاربردی خواهد بود.

در بدو ورود به سرزمین جدید به سرعت متوجه خالی بودن منابع خواهید شد. در حالی که طلا و اکسیر میان دو روستا قابل انتقال نیست اما در روستای جدید قادر به استفاده از الماس‌ها هستید. در ادامه ویژگی‌های جدیدترین آپدیت بازی کلش آف کلنز معرفی شده است:

|  |

ویژگی‌های جدید

به لطف استعدادهای استاد سازنده‌ها می‌توانید سازه‌های جدید آشنا را با ویژگی‌های جدید در مکانی که می‌خواهید بسازید. از جمله‌ی این سازه‌های جدید می‌توان به برج آرچر با قابلیت سوییچ میان دو حالت بردبالا و حمله سریع اشاره کرد. از سوی دیگر‌ مورتار با تغییر ظاهری به مورتار چندگانه (Multi Mortar) تبدیل شده که می‌تواند با دقت بیشتری نیروهای مهاجم را مورد حمله قرار دهد.

ساختمان‌های جدید

استاد سازنده‌ها، رویای ساخت سازه‌های جدید را در سر دارد که چندی از این سازه‌ها به شرح زیر است:

  • Crusher: سازه‌ دفاعی قدرتمندی که دشمنان را له می‌کند.
  • Push Trap: این تله نیروها را به سمتی پرتاب می‌کند که شما انتخاب می‌کنید.
  • معدن الماس:‌ در طول زمان الماس‌ها را جمع کنید. با ارتقاء سطح خروجی افزایش می‌یابد.
  • Clock Tower:‌ سرعت تمام آنچه را افزایش می‌دهد که در تالار سازنده‌ها است.

مهارت‌های جدید

اکسیر کریستال قدرتی ویژه را برای مبارزات در اختیار نیروها می‌دهد. با ارتقاء نیروها،‌ آنها مهارت‌های ویژه‌ای را به دست می‌آورد.

  • اسنیکی آرچر: قابلیت نامرئی شدن این نیرو،‌ به مدت محدودی او را از دید نیروها مخفی می‌کند.
  • بوکسر جاینت: مشت قدرتی این جاینت، حمله اول او را بسیار قدرتمند می‌کند.

نیروهای جدید

استاد سازنده‌ها با استفاده از قدرت مهارت‌های جدید نیروهای جدیدی را آموزش می‌دهد. برای مثال:

  • بمبر:‌ این نیرو با پرتاب بمب‌‌ها، ساختمان‌ها را مورد هجوم قرار می‌‌‌دهند.
  • Canon Cart: با ارابه‌ای چهار چرخ توپ (Canon) را به میدان نبرد ببرید.

قهرمان جدید

برخی قهرمان‌‌ها متولد و برخی دیگر ساخته می‌شوند. با رسیدن به تالار سازنده سطح ۵، استاد سازنده‌ها با ماشین نبرد (Battle Machine) خود وارد مبارزه می‌شود. با ارتقا این هیولای مکانیکی و رساندن آن به سطح پنج می‌توانید قابلیت «چکش الکتریکی» را آزاد کنید.

حالت نبرد جدید با نام Versus Battle

سوپرسل حالت نبرد جدیدی را با نام Versus Battle معرفی کرده است که به لطف آن بازیکنان به نبردی رو در رو می‌روند. مشابه با کلن وار،‌ هر دو حمله کننده به یکدیگر حمله می‌کنند و شخصی که بهترین حمله را بزند جایزه را خواهد برد. منابع در زمان دفاع کاهش نمی‌یابد. به صورت روزانه در سه Versus Battles پیروز شوید تا جایزه‌ بزرگی را به دست بیاورید. بازی همچنین لیدربرد جدیدی دارد.

مکانیک‌های جدید بازی

در Builder Base هدف مدیریت آسان است. در این روستا نیروها به صورت خودکار آموزش داده می‌شوند، دیوارها بخش بخش هستند و در زمانی که پای بازی نباشید به شما حمله نخواهد شد. نیروها به صورت گروهی آموزش داده می‌شوند و هر کمپ یک گروه را در یک زمان نگه می‌دارد. نیروها را برای جایگیری تعدادی بیشتر در کمپ‌ها ارتقا دهید.

بروزرسانی جدید شامل ویژگی‌های مختلفی می‌شود که به مرور باید با آنها آشنا شوید. نظر شما در رابطه با این بروزرسانی چیست؟ آيا بروزرسانی جدید شما را برای بازگشت به بازی قانع کرده است؟


منبع Clash of Clans
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده