// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

پلی استیشن 4 پرو قدرت کافی را برای اجرای Destiny 2 با نرخ ۶۰ فریم ندارد

به‌گفته استودیو بانجی، کنسول پلی‌استیشن 4 پرو از قدرت کافی برای اجرای بازی Destiny 2 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برخوردار نیست.

تا به امروز بحث‌های زیادی حول نرخ فریم بازی Destiny 2 روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، مطرح شده است. بازی روی این کنسول میان‌نسلی از رزولوشن 4K برخوردار است؛ ولی نرخ فریم آن، ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود. در این میان، اجرای بازی روی رزولوشن 4K برای هواداران راضی‌کننده خواهد بود؛ ولی قفل شدن روی ۳۰ فریم بر ثانیه برای طرفداران این بازی کمی غیرقابل قبول است. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، لوک اسمیت، یکی از اعضای تیم توسعه استودیو بانجی، در گفت‌وگوی خود با سایت IGN اعلام کرده است که پلی‌استیشن 4 پرو کنسول قدرتمندی است؛ ولی قدرت کافی را برای اجرای بازی Destiny 2 روی ۶۰ فریم بر ثانیه ندارد. وی پردازنده کنسول را یکی از دلایل این وضعیت می‌داند. لوک اسمیت در این‌باره می‌گوید:

بازی Destiny 2 با نرخ فریم ۶۰ روی پلی‌استیشن 4 پرو اجرا نخواهد شد و من نمی‌خواهم که هواداران به انجام این کار امیدوار باشند. پلی‌استیشن 4 پرو کنسول قدرتمندی است؛ ولی قدرت کافی را برای اجرای بازی‌مان روی نرخ فریم ۶۰ ندارد. بازی ما از یک شبیه‌سازی فیزیک سطح بالا به همراه برخوردهای مختلف و بازیکنان، شبکه و غیره برخوردار است و هنوز این کنسول قدرت کافی را برای این موارد در اختیار ندارد.

در ادامه مارک نوس‌ورثی، یکی دیگر از اعضای تیم سازنده، اعلام کرد که به لطف قدرت GPU کنسول، آن‌ها به راحتی قادر به اعمال رزولوشن 4K روی بازی هستند؛ ولی به دلیل قدرت پردازنده کنسول، امکان اعمال نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه وجود ندارد. 

با این تفاسیر تکلیف پروژه اسکورپیو چیست؟ استودیو بانجی اعلام کرده که نمایش ویژه‌ای از بازی Destiny 2 را روی پروژه اسکورپیو در نمایشگاه E3 2017 مشاهده خواهیم کرد. آیا در این کنسول هم شاهد رزولوشن 4K با نرخ فریم ۳۰ خواهیم بود یا اینکه اسکورپیو می‌تواند به راحتی نرخ فریم ۶۰ را در اختیار تیم سازنده بگذارد؟ از طرفی شایعاتی وجود دارد که این بازی روی پروژه اسکورپیو نیز از نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه برخوردار است.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده