نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ انتشار بازی Elite: Dangerous برای پلی استیشن 4 مشخص شد

استودیوی فرانتیر دولوپمنتس اعلام کرد که بازی Elite: Dangerous در ۶ تیر به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بازی Elite: Dangerous ابتدا در تاریخ ۲۵ آذر سال ۱۳۹۳ برای رایانه‌های شخصی و پس از آن در تاریخ ۱۴ خرداد سال ۱۳۹۵ برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. حال و طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی فرانتیر دولوپمنتس تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی را اعلام کرد که بر این اساس شاهد عرضه‌ی این بازی به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی در تاریخ ۲۷ ژوئن (سه‌شنبه، ۶ تیر) خواهیم بود.

بر اساس اعلام استودیوی فرانتیر، نسخه‌ی فیزیکی بازی Elite: Dangerous علاوه بر بازی اصلی شامل بسته‌ی الحاقی Horizon و تعداد ۱۰۰۰ امتیاز فرانتیر می‌شود. همچنین این نسخه علاوه بر کنسول پلی‌استیشن 4 برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود.

در اوایل سال جاری و با انتشار خبر عرضه‌ی بازی Elite: Dangerous برای کنسول پلی‌استیشن 4، استودیوی فرانتیر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این نسخه، نظیر ویژگی‌هایی خاص برای کنترلر دوال شاک 4، خبر داد که در زومجی هم به آن‌ها اشاره شد.

بازی Elite: Dangerous که در سبک شوتر اول-شخص و با محوریت نبردهای فضایی ساخته شده است، وظیفه کاوش کهکشانی برگرفته از راه‌ شیری با مقیاس یک-به-یک را بر عهده کاربران می‌گذارد. این بازی در حال حاضر برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی با قیمتی معادل ۳۰ دلار در دسترس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده