نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

سازندگان سابق بازی Fable پروژه جدیدی به اسم Kynseed معرفی کردند

تعدادی از اعضای سابق استودیو لاین‌هد، سازنده سری بازی‌های Fable، پروژه جدیدی به نام Kynseed معرفی کردند.

بازی Stardew Valley را که تنها توسط یک نفر ساخته شده بود، می‌توان از جمله برترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر دانست. حال بازی جدیدی با حس و حال این اثر به اسم Kynseed معرفی شده است که از قضا افراد باسابقه‌ای هم سازندگان آن هستند. این بازی توسط تعدادی از اعضای سابق استودیو لاین هد، سازنده سری Fable، معرفی شده است و به گفته توسعه‌دهندگانش، یک بازی سندباکس فانتزی است که تصمیمات گیمر در آن، روی نسل‌های آینده شخصیت‌های بازی تاثیرگذار خواهد بود.

در Kynseed می‌توانید به کارهای مختلفی مشغول شوید که کشاورزی یا اداره کردن عطاری از جمله آن‌ها هستند. هر شخصیتی که در بازی با او روبه‌رو شوید، خوبی‌ها و بدی‌های شما را به یاد خواهد سپرد. همچنین در این اثر قرار نیست فقط با یک شخصیت ثابت بازی کنید و کاراکتر اولیه شما به مرور زمان پیر می‌شود و خواهد مرد. پس از آن شما کنترل فرزند شخصیت اصلی را در دست می‌گیرید و تصمیماتی که پدر وی اتخاذ کرده، روی زندگی فرزندش هم اثر خواهند گذاشت.

در ادامه می‌توانید تریلری از بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از طریق آپارات اقدام کنید

استودیو لاین‌هد پس از لغو شدن بازی Fable Legends توسط مایکروسافت تعطیل شد و برخی اعضای آن، استودیو PixelCount را تاسیس کردند. Kynseed اولین بازی این استودیو است که پیش‌بینی می‌شود در دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شود. البته بازی باید ابتدا بودجه موردنظرش را که ۳۰ هزار پوند در نظر گرفته شده، از طریق کمپین کیک‌استارتر کسب کند. در زمان نوشتن این مطلب، ۱۸ هزار ۲۵۹ پوند برای بازی جمع‌آوری شده و هنوز ۲۰ روز تا پایان این کمپین باقی مانده است. شما با مراجعه به صفحه کیک استارتر بازی می‌توانید یک نسخه آزمایشی از این اثر را تجربه کنید.

بازی Kynseed فعلا فقط برای پی‌سی در دست ساخت است و در صورتی که بتواند بودجه‌ای بیش از مبلغ اولیه در نظر گرفته‌شده کسب کند، برای کنسول‌ها هم عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده