نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

نسخه موبایل بازی Injustice 2 برای اندروید و آیفون منتشر شد

بازی Injustice 2 برای اندروید و آیفون پیش از عرضه نسخه کنسولی این بازی مبارزه‌ای منتشر شد.

در صورتیکه که برای تجربه بازی Injustice 2 در کنسول‌ها مشتاق هستید، نسخه موبایل بازی که به تازگی برای اندروید و آیفون عرضه شده می‌تواند شما را تا عرضه نسخه کنسولی این بازی مبارزه‌ای که توسط استودیو ندر‌رلم ساخته شده، سرگرم کند.

مانند بازی قبلی، نسخه موبایل بازی Injustice 2 هم به صورت رایگان برای آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندروید در دسترس است. البته این بازی هم مانند بیشتر بازی‌های رایگان موبایل از سیستم پرداخت درون برنامه استفاده می‌کند که آیتم‌های قابل فروش آن از ۳ تا ۱۰۰ دلار قیمت دارند، البته بیشتر این آیتم‌ها را می‌توان با پرداخت ۲۰ دلار خریداری کرد.

بازی موبایل Injustice 2 از سیستم تجهیزات مشابه با نسخه کنسولی استفاده می‌کند، اما روش مبارزه متمایز خود در مقایسه با نسخه کنسولی را دارد. برای مثال، نسخه موبایل بازی دو تیم سه نفره را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. همچنین توانایی‌های ویژه هم در بازی وجود دارد.

بخش سرگرمی کمپانی براداران وارنر می‌گوید که بازی Injustice 2 برای موبایل سیستم مبارزات و بخش داستانی را هم بهبود داده و تغییراتی اعمال کرده که استقبال بازیکنان را به دنبال خواهد داشت. از این تغییرات می‌توان به امکان حرکت آزادنه‌تر در زمین مبارزه و استفاده از حملات پرشی و نشسته اشاره کرد. همچنین یک حالت Operations نیز به بازی افزوده شده که شخصیت‌ها را به ماموریت اعزام می‌کند و یک حالت Arena که به صورت PvP برگزار می‌شود نیز در بازی وجود دارد.

شما می‌توانید این بازی مبارزه ای را از لینک‌های پایین دریافت کنید. نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) عرضه می‌شود.

دانلود بازی Injustice 2


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده