// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

اینفوگرافیک: گرایش های مردم آمریکا در قبال صنعت بازی های ویدیویی

موسسه نیلسن در قالب یک اینفوگرافیک به شرح عادات و گرایش‌های بازیکنان اهل ایالات متحده آمریکا پرداخته است.

موسسه آمار نیلسن را به دلایلی اعم از فعالیت ۹۳ ساله در حوزه بررسی بازار و تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۰۰ کشور، می‌توان به عنوان یکی از بر‌ترین موسسه‌های آمار دنیا معرفی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این موسسه با انجام یک بررسی گسترده، تمایلات و گرایش‌های بازیکنان آمریکایی را در قالب اینفوگرافیک منتشر کرده است.

با استناد به اینفو‌گرافیک موسسه Nielsen، نیمی از زمان استفاده از کنسول‌های نسل فعلی مر‌بوط به فعالیت‌های غیر‌ گیمی بوده است. همچنین بازیکنان آمریکایی ۲۸ درصد از وقت خود را به تجربه بازی به صورت آنلاین اختصاص داده‌اند که ۶ درصد بیشتر از زمان تجربه بازی به صورت آفلاین است. طبق آمار مربوط به تجربه بازی‌ها، مشخص شده است که دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان بیش از دارندگان پلی‌استیشن 4 اقدام به تجربه بازی‌های ویدیویی می‌کنند. علاوه بر این، دارندگان کنسول نسل هشتم مایکروسافت دو درصد بیشتر از دارندگان پلی‌استیشن 4 به تجربه آنلاین بازی‌ها می‌پردازند.

اینفوگرافیک

در بخش دوم گزارش موسسه نیلسن به بررسی تعداد پلتفرم‌های مورد استفاده توسط بازیکنان پرداخته می‌شود که طبق آن، تعداد افرادی که روی سه یا دو دستگاه بازی می‌کنند نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده؛ اما کسانی که تنها روی یک دستگاه به تجربه بازی‌ها اقدام می‌کنند سیر صعودی داشته است.

اینفوگرافیک

در ادامه یکی از جالب‌ترین بخش‌های اینفو‌گرافیک موسسه نیلسن را مشاهده می‌کنید. در این بخش، وضعیت دارندگان کنسول که روی موبایل و تبلت بازی می‌کنند، مورد بررسی قرار می‌گیرد. بر‌اساس آمار منتشر شده در سال جاری ۶۲ درصد از دارندگان کنسول، بازی‌های موبایل را هم تجربه می‌کنند. این رقم در سال ۲۰۱۶ معادل ۶۶ درصد بوده است.

اینفوگرافیک

با توجه به گزارش موسسه نیلسن، علی‌رغم پیشرفت پلتفرم موبایل و رونق روز‌افزون آن، همچنان حدود نیمی از بازیکنان آمریکایی، کنسول‌ها را به این پلتفرم ترجیح می‌دهند.

اینفوگرافیک بازیکنان آمریکایی

بخش‌های پایانی اینفوگرافیک موسسه نیلسن به فناوری‌های محبوب این روز‌ها یعنی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اختصاص دارد. طبق آمار موسسه مذکور ۶۳ درصد از بازیکنان آمریکایی نسبت به این دو فناوری آگاهی دارند که این رقم نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از نیمی از عموم مردم با فناوری‌های ذکر شده آشنایی دارند.

اینفوگرافیک

افزایش آگاهی و شناخت نسبت به فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده لزوما به معنای افزایش فروش دستگاه‌های مرتبط با آن‌ها نیست. با استناد به گزارش موسسه نیلسن تنها ۱۰ درصد از گیمرهای آمریکایی قصد خرید هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را دارند.

اینفوگرافیک

در آخرین بخش از اینفو‌گرافیک موسسه نیلسن مشخص شده است که ۵۷ درصد از دارندگان دستگاه‌های مرتبط با فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، مذکر هستند. همچنین این فناوری‌ها بیشتر روی کنسول‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند و ۲۳ درصد از دارندگان آن‌ها بین ۲۵ تا ۳۴ سال سن دارند.

اینفوگرافیک


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده