نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

دیگو مارادونا شکایتش از کونامی را پس گرفت

دیگو مارادونا ماه گذشته شکایتی از کمپانی کونامی داشت که اکنون طرفین به توافق رسیده‌اند و این فوتبالیست شکایتش را پس گرفته است.

دیگو آرماندو مارادونا، فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتینی، ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد از کمپانی کونامی، سازنده سری بازی‌های PES به دلیل استفاده بدون اجازه از چهره او در بازی‌ها شکایت کند. حال طبق گزارش سایت کوتاکو، طرفین سر این مساله به توافق رسیده‌اند و در نتیجه مارادونا شکایتش را پس گرفته است. البته این توافق برای کونامی ارزان هم تمام نشده و طبق اعلام سایت مذکور، تاکایوکو کوبو، رییس کونامی، شخصا برای دیدار با مارادونا سفری به آرژانتین داشته و در نهایت کونامی با پرداخت مبلغی به مارادونا، رضایت وی را جلب کرده است.

همچنین بر اساس این توافق، مارادونا قرار است تا سال ۲۰۲۰ در تبلیغات بازی‌های سری Pro Evolution Soccer نقش داشته باشد. فوتبالیست مشهور آرژانتینی همچنین اعلام کرده که بخشی از پول دریافتی از کونامی را صرف توسعه فوتبال در کشورش خواهد کرد.

مارادونا به عنوان یکی از بازیکنان کلاسیک در بازی PES 2017 حضور دارد و به دلیل همین موضوع هم قصد داشت از کونامی شکایت کند. البته در بیانیه‌ای که کونامی ماه گذشته منتشر کرد، اظهار داشت که آن‌ها قانونی را زیر پا نگذاشته‌اند. با این حال پس از اتفاقات اخیر، طرفین به توافق رسیده‌اند و این مشکل حل شده است.

نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.


منبع MCVUK
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده