// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

بازی Space Hulk: Deathwing در سه ماهه پایانی 2017 به کنسول‌ ها می آید

سازندگان بازی بازی Space Hulk: Deathwing از انتشار این اثر برای کنسول‌ها در سه ماهه پایانی ۲۰۱۷ خبر داده‌اند.

بازی Space Hulk: Deathwing اواخر سال گذشته میلادی برای رایانه‌های شخصی منتشر شد؛ اما بر اساس جدیدترین اخبار بازی، سازندگان قصد دارند تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، این بازی را به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز بیاورند. البته نسخه مربوط به کنسول‌ها دارای ویژگی‌های جدید و بهبودهای زیادی نسبت به نسخه اولیه خواهد بود. این تغییرات به کمک بروزرسانی‌هایی رایگان روی نسخه پی‌سی هم اعمال خواهد شد. تغییرات مذکور عبارتند از:

  • بخش چندنفره کاملا پیشرفته با کلاس‌ها و تجهیزات قابل شخصی‌سازی
  • افزودن کلاس جدید برای بخش چندنفره
  • افزودن سلاح‌ها و مهارت‌های جدید
  • اضافه شدن دشمنان جدید

اجرای این تغییرات از جدیدترین آپدیتی که برای نسخه پی‌سی عرضه شده، کلید خورده است. آپدیتی که تنوع زیادی در گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند. یک حالت بازی جدید با نام Special Mission هم به بخش چندنفره اضافه شده است که البته فعلا برای مرحله اول بازی فعال است. البته به‌زودی این ماد برای تمام مراحل فعال می‌شود و دشمنان جدیدی را همراه با سلاح‌ها و مهارت‌های جدید به بازی اضافه می‌کند.

اگر تاکنون با این بازی آشنایی نداشته‌اید، باید بگویم که Space Hulk: Deathwing اثری در سبک شوتر اول شخص است که داستان آن بر پایه بازی رومیزی Space Hulk از سری Warhammer 40,000 استوار است. این بازی با موتور آنریل انجین 4 ساخته شده و توسط کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو انتشار یافته است که به بازیکنان اجازه می‌دهد بصورت ۴ نفری وارد جهان بازی شوند. وظیفه شما این است که رهبری گروه جنستیلرز (Genestealers) را در یک جنگ نابرابر و بسیار سخت برعهده بگیرید. هر چقدر که بیشتر پیشروی کنید، توانایی‌های جدید و قدرت بیشتری به دست می‌آورید که باعث می‌شود در برابر دشمنان مرگبار خود، دست بالا را داشته باشید.

بازی Space Hulk: Deathwing پس از انتشار، نمرات متوسطی از منتقدین دریافت کرد و همچنین کاربران استیم نیز استقبال چندانی از آن نکردند. سازندگان امیدوارند تا با بهتر کردن شرایط بازی، دوباره اعتماد مخاطبان را نسبت به این بازی، بازگردانند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده