نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

سیستم گیفت استیم تغییر کرده است

کمپانی ولو به زودی سیستم گیفت استیم را تغییر خواهد داد.

به تازگی مطلع شدیم که کمپانی ولو قصد دارد سیستم گیفت استیم و نحوه کارکرد آن را تغییر دهد تا سیستم ساده‌تری برای خرید گیفت کارت و بازی به عنوان هدیه ایجاد شود.

از مهم‌ترین تغییرات سیستم گیفت استیم می‌توان به روش دادن، گرفتن و در صورت لزوم، رد کردن هدیه اشاره کرد. در ادامه به بررسی فهرست کوتاه تغییرات صورت گرفته در این بخش خواهیم پرداخت:

زمانبندی هدایا از این پس سر راست‌تر می‌شود:

از این پس می‌توانید چندین ماه زودتر هدیه خریداری کرده و در زمان مدنظر به دوست خود ارسال کنید.

رد کردن هدایا از این پس به روش صحیح صورت می‌گیرد:

در سیستم قدیمی، یک هدیه رد شده مستقیما به حساب شخص فرستنده هدیه باز می‌گشت و صورت حساب آن برای شخص مذکور باقی می‌ماند. حال، در صورتی که گیرنده این هدیه را از قبل داشته باشد یا آن را نخواهد، می‌تواند روی گزینه رد کردن کلیک کرده و خرید صورت گرفته مستقیما به سوی فرستنده هدیه مسترد شود.

هدیه دادن از کشوری به کشور دیگر امن می‌شود:

دیگر جای نگرانی در مورد عدم عملکرد ارسال هدیه به ایمیل یا حساب دوستتان وجود ندارد. هدایایی که از طریق سیستم جدید ارسال می‌شوند همیشه روی حساب کاربری شخص گیرنده کار می‌کنند. هنگامی که تفاوت فراوانی در قیمت گذاری میان کشورها وجود داشته باشد، هدایا از دسترس خارج می‌شوند و پیش از خرید مطلع خواهید شد.

ولو می‌گوید که تغییرات از همین لحظه فعال بوده و تایید کرد که هدایای از پیش خریداری شده شامل این تغییرات نمی‌شوند. در دیگر اخبار پیرامون استیم، گزارشات جدید آمار فراوان درخواست استرداد از سوی کاربران را نشان می‌دهند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده