نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

نسخه آلفا 4 بازی Hello Neighbor معرفی شد

بالاخره بنا به درخواست فراوان طرفداران، نسخه آلفا 4 بازی Hello Neighbor رونمایی و تاریخ انتشار آن مشخص شد.

در صورتی که بخش نظرات کانال یوتیوب و صفحه توییتر استودیو tinyBuild Game را دیده باشید، مسلما با نظرات فراوان طرفداران مبنی بر عرضه نسخه آلفا 4 بازی Hello Neighbor مواجه شده‌اید. حتی در صورتیکه ویدیوها و توییت‌های استودیو هیچ ارتباطی هم با بازی Hello Neighbor نداشته باشند، باز هم طرفداران از سازندگان نسخه آلفا جدید درخواست میکنند. آن هم در شرایطی که کمپانی Dynamic Pixels و استودیو tinyBuild گفته‌اند که نسخه آلفا جدیدی برای بازی Hello Neighbor عرضه نخواهد شد. خلاصه بگویم، بازی Hello Neighbor طرفداران فراوانی دارد، ولی هنوز نسخه کامل آن عرضه نشده است. به همین علت طرفداران نسخه آلفا 4 بازی را می‌خواهند. بالاخره امروز و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو tinyBuild تسلیم شده و گفته است که خواسته طرفداران با برآورده می‌کند.

این خبر از طریق صفحه توییتر tinyBuild منتشر شده و استودیو اعلام کرده نسخه آلفا 4 بازی در تاریخ چهار می (۱۴ اردیبهشت) عرضه می‌شود.

ناشر بازی هیچگونه اطلاعات دیگری در مورد آلفا جدید منتشر نکرده و برخلاف آلفا 3، خبری از تریلر جدید هم نیست.

بازی Hello Neighbor هم‌اکنون از طریق سرویس Early Access استیم به قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی در دسترس است و انتظار می‌رود نسخه کامل بازی در تابستان ۲۰۱۷ عرضه شود. در پایان مرور کوتاهی بر این بازی خواهیم داشت:

بازی Hello Neighbor یک بازی ترسناک مخفی کاری است که در آن بایستی به خانه همسایه خود نفوذ کنید و از اسرار وحشتناک مخفی شده در زیر زمین آن سر در بیاورید. شما در برابر یک هوش مصنوعی پیشرفته بازی می‌کند که متوجه تمامی حرکات شما می‌شود. دوست دارید از پنجره حیاط خلوت نفوذ کنید؟ منتظر یک تله خرس باشید. از در ورودی وارد شوید؟ به زودی در آنجا دوربین نصب می‌شود. می‌خواهید فرار کنید؟ همسایه از میانبر استفاده کرده و شما را گیر می‌اندازد.

  • گیم‌پلی ترسناک تعلیقی (بدون جامپ اسکر) که روی چرخیدن دزدکی در خانه همسایتان متمرکز است.
  • تکامل مداوم هوش مصنوعی همسایه که حرکات شما را زیرنظر گرفته و از کارهای شما درس می‌گیرد.
  • گیم‌پلی سندباکس که اثر متقابل روی محیط و فیزیک بازی دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده