// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر جدید Middle-earth: Shadow of War با محوریت سیستم Nemesis

ویدیویی جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شده که در آن شاهد عملکرد سیستم نمسیس این بازی هستیم.

به‌تازگی مونولیث پروداکشن و کمپانی برادران وارنر، سازنده و ناشر بازی Middle-earth: Shadow of War، ویدیویی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده‌اند که در جریان آن شاهد عملکرد سیستم نمسیس (Nemesis ) بازی هستیم که در این نسخه تفاوت‌هایی با نسخه پیشین کرده است.

طبق اخبار بازی منتشر شده، در جریان این ویدیو که از مراحل آلفای گیم‌پلی بازی ضبط شده است، شاهد عملکرد قلعه‌های نمسیس و سیستم نمسیس هستیم. هر قلعه نمسیس دارای یک سطح مخصوص به خود است که حمله کردن به آن در ابتدای کار، شدیدا سخت است. برای مثال قلعه موجود در ویدیو سطح ۱۶۲ را به خود اختصاص داده است و برای سادگی کار، می‌توانید وارچیف‌های موجود را یکی پس از دیگری بکشید تا سطح قلعه کمتر شود و بتوانید راحت‌تر به ارباب قلعه دسترسی پیدا کنید.

البته کشتن وارچیف‌ها تنها نقطه ضعف موجود برای آسان‌تر کردن حمله به قلعه نیست؛ بلکه شما می‌توانید از طریق پایگاه‌ها و حمله به آن‌ها و در اختیار گرفتن‌شان، کار را برای خود ساده‌تر کنید. نکته جالب پس از کشتن ارباب قلعه و در اختیار گرفتن آن منطقه، این است که به واسطه سیستم شخصی‌سازی که در اختیارتان قرار داده شده است، می‌توانید وارچیف مورد علاقه خود را به عنوان ارباب قلعه معرفی کرده و بر سایر پایگاه‌ها و مناطق نیز تغییرات موردنظر را اعمال کنید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید ارباب انتخابی خود را در طول بازی تغییر دهید.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

| |

بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) در آمریکای شمالی و در سه شهریور (۲۵ آگوست) در اروپا برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده