نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

بازی 2 Mega Man Legacy Collection فاش شد

وجود بازی Rockman Legacy Collection 2 در رده‌بندی یک سازمان کره‌ای، نوید عرضه‌ی کالکشنی از نسخه‌های هفتم تا دهم سری بازی‌های مگامن می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یک سازمان کره‌ای به تازگی یک بازی جدید از کمپانی کپکام با نام Rockman Legacy Collection 2 را رده‌بندی سنی کرده است که خبر از یک کالکشن از بازی‌های سری مگامن می‌دهد. (راک من نامی است که در بعضی بازارهای بین‌المللی به کاراکتر مگامن اطلاق می‌شود)

به نظر می‌رسد که این مجموعه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی هفتم تا دهم سری بازی‌های مگامن را شامل می‌شود. پیش از این، نسخه‌های اول تا ششم سری بازی‌های مگامن در مجموعه‌ی دیگری تحت عنوان Mega Man Legacy Collection منتشر شده بود.

بازی Mega Man Legacy Collection در سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی و یک سال بعد برای کنسول دستی 3DS عرضه شد. نسخه‌ی دیجیتالی این بازی ۱۵ دلار و نسخه‌ی فیزیکی آن (که مدتی بعد در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت) ۳۰ دلار قیمت داشت. بازی Mega Man Legacy Collection یک چالش جدید و یک مجموعه از تصاویر، از جمله تصاویر مفهومی، را شامل می‌شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده