// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تصاویر و تریلر جدید گیم پلی بازی Sonic Forces منتشر شد

سگا و سونیک تیم ویدیوی گیم‌پلی دو دقیقه‌ای و جدیدی را از بازی Sonic Forces منتشر کردند.

سونیک تیم و سگا امروز تریلر دو دقیقه‌ای جدیدی را از گیم‌پلی بازی Sonic Forces منتشر کرده‌اند که تصاویری از مرحله Green Hill Zone را با ظاهری جدید نشان می‌دهد. این بازی نخستین بار اوایل ماه جاری در جریان رویداد نینتندو دایرکت رونمایی شده بود.

ویدیوی جدید حرکت سونیک را در منطقه به‌یادماندنی Green Hill Zone نشان می‌دهد. Green Hill Zone‌ در حقیقت اولین مرحله بازی Sonic the Hedgehog، محصول سال ۱۹۹۱، است که اکنون از گرافیکی ۱۶ بیتی در بازی قدیمی به محیطی با گرافیک چشم‌نواز و زیبا تبدیل شده است. این مرحله بدون شک برای بسیاری از بازیکنان اولین تجربه در جهان سونیک بوده است. سونیک تیم برای توسعه‌ بازی جدید سونیک از موتور گرافیکی The Hedgehog Engine 2 استفاده می‌کند.

از سوی دیگر بازیکنان در بازی Sonic Forces می‌توانند با سه شخصیت مدرن سونیک،‌ کلاسیک سونیک و همچنین شخصیتی که هنوز رونمایی نشده بازی کنند. بازی Sonic Forces در تعطیلات سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید ویدیوی روند بازی و تصاویر جدید این بازی پلتفرمر-ماجراجویی را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

 بازی Sonic Forces

 بازی Sonic Forces


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده