نویسنده: محمد جواد .
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

بارگذاری آغازین بازی Sniper Ghost Warrior 3 بسیار طولانی خواهد بود

به نظر می‌رسد در هنگام بارگذاری بازی Sniper Ghost Warrior 3 روی پلی‌استیشن می‌توانید به کارهای روزمره خود برسید!

سایت یوروگیمر به تازگی ویدویی منتشر کرده که نشان می‌دهد برای اجرای بازی Sniper Ghost Warrior 3 بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 چقدر زمان نیاز است. این ویدئو زمان بارگذاری را از صفحه‌ی منوی بازی تا اجرای بازی محاسبه کرده و مقدار دقیق آن ۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه است. آن‌ها این زمان را با انجام کاری‌های دیگر مقایسه کردند. برای مثال در این مدت می‌توان یکی از مراحل Gone Home یا یک مسابقه Mario Kart 8 را به پایان رساند.

در ویدیو‌ی منتشر شده از وب‌سایت گیم‌اسپات نیز بارگذاری بازی همین حدود زمان برده‌ است. این زمان برای بارگذاری اولیه نقشه بازی و اجرای فایل‌های ذخیره است و پس از ورود به بازی، هنگام دوباره زنده‌ شدن پس از مرگ یا استفاده از ویژگی fast-traveling، زمان بارگذاری به مقدار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

این زمان طولانی بارگذاری مربوط به نقشه جهان‌باز این اثر است. هم زمان با انتشار بازی یک بروزرسانی نیز عرضه شده‌ است که مشکلات تکنیکی متعددی را برطرف می‌کند اما ظاهرا در این بروزرسانی مشکل بارگذاری برطرف نشده‌ است.

استدیوی CI Games در مصاحبه با گیم‌اسپات گفته است که این زمان بارگذاری طولانی اولیه باعث می‌شود تا بارگذاری‌های داخل بازی کوتاه‌تر شوند. مانند زمان دوباره زنده‌ شدن پس از مرگ یا استفاده از ویژگی fast-traveling که برای جابجایی بین دو نقطه از بازی استفاده‌ می‌شود، حدود ۴ الی ۱۵ ثانیه زمان لازم است. همچنین زمان بارگذاری آخرین چک پوینت حدود ۱۵-۳۰ ثانیه زمان نیاز دارد. شروع دوباره‌ یک ماموریت نیز ۲۵ ثانیه طول می‌کشد. گیم اسپات در مورد بارگذاری طولانی اول بازی می‌گوید:

در نهایت ما احساس کردیم که این امر آزار دهنده موجب می‌شود تا وقتی که بازی بارگذاری شد، تجربه‌ی بهتر و راحت‌تری در طول بازی داشته باشیم.

هنوز مشخص نیست که بارگذاری بازی بروی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی چگونه است. بازی Sniper Ghost Warrior 3 امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه منتشر شد و به زودی زمان بارگذاری برروی پلتفرم‌های دیگر مشخص خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی بارگذاری بازی و مقایسه آن با بازی‌های دیگر را ببینید:


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده