نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ انتشار دو بازی Elite Dangerous: LE و Planet Coaster مشخص شد

استودیوی فرانتیر اعلام کرد که بازی‌های Elite: Dangerous و Planet Coaster در سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت فیزیکی عرضه خواهند شد.

طبق اعلام استودیوی فرانتیر (Frontier) بازی Planet Coaster در تاریخ ۲ خرداد برای رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین بازی Elite Dangerous: Legendary Edition برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر خواهد شد.

بازی Elite Dangerous: Legendary Edition نسخه‌ی ویژه‌ی بازی Elite: Dangerous است که شامل بسته‌ی الحاقی Horizons و تعداد ۱۰۰۰ امتیاز فرانتیر (Frontier points) می‌شود. امتیازات فرانتیر برای خرید آیتم‌های نمایشی در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بسته‌ی الحاقی Horizon ویژگی‌های جدیدی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که از میان آنها می‌توان به ویژگی Multicrew و ship-launched fighter اشاره کرد. با ویژگی ship-launched fighter کاربران می‌توانند در سفینه‌های بزرگ جنگنده‌های کوتاه برد داشته باشند. همچنین ویژگی Multicrew به کاربران اجازه می‌دهد تا وظایف متفاوتی را در سفینه به عهده بگیرند.

بازی Planet Coaster یک شبیه‌ساز فضای شهربازی است که در بررسی سایت گیم‌اسپات نمره‌ی ۹/۱۰ را کسب کرده است. در این بررسی به ویژگی سرگرم‌کننده بودن بازی اشاره شده است و مدیریت فضای شهربازی را یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز عنوان می‌کند.  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده