// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Samurai Warriors: Spirit of Sanada منتشر شد

استودیو Koei Tecmo با انتشار تریلری، اطلاعات جدیدی را در رابطه با بازی Samurai Warriors: Spirit of Sanada منتشر کرد.

بازی Samurai Warriors: Spirit of Sanada اثری در سبک اکشن است که به خاطر سیستم گیم‌پلی «یک در برابر هزار» شناخته می‌شود و به گفته سازندگان، در این نسخه از بازی شاهد بهترین و اصلاح شده‌ترین گیم‌پلی در این سبک خواهیم بود. در نسخه جدید، زمان مبارزات طولانی‌تر و میادین جنگ متنوع‌تر شده‌‌اند و همچنین جنگ‌های چند مرحله‌ای را نیز شامل می‌شود. گفته می‌شود در چنین شرایطی بازیکنان می‌توانند تجربه بهتری از جنگ‌های تاریخی داشته باشند. طوری که نظیر آن را تاکنون ندیده‌اند.

علاوه بر این، بازیکنان در جنگ‌های ثانویه یا به عبارت بهتر جنگ‌هایی که خانواده ساندا در آن نقشی اساسی ندارد، می‌توانند شرکت کنند و ضمن به دست آوردن تجربه بیشتر، قسمت‌های مهم رویدادهای داستانی را از زوایای دیگری تماشا کنند.

امروز استودیو کویی تکمو با انتشار تریلری، علاوه بر معرفی شخصیت جدیدی به نام ساسوکه، سیستم مبارزه جدید و بهبود یافته بازی را هم به نمایش گذاشت. ساسوکه مردی جوان است که تحت تعلیماتِ نینجاییِ هاتوری هانزو، راه و رسم مبارزه را آموخته است. هاتوری هانزو با اینکه از سامورایی‌ها بی‌زار است، اما به قبیله ساندا و یوکیمورا نزدیک شده است.

بازی Samurai Warriors: Spirit of Sanada در تاریخ ۲ خرداد در آمریکای شمالی و همچنین در روز جمعه ۵ خرداد در اروپا برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی عرضه خواهد شد.

در زیر می‌توانید توضیحات کامل استودیو سازنده را مطالعه کنید و شاهد تریلر بازی باشید.

جدا از بحث مبارزات، بازیکنان می‌توانند کارهای متنوعی در Castle Town انجام دهند. از جمله جمع‌آوری برخی اطلاعات، تعامل و ارتباط با افراد شهر و انجام مراحل Feat که در واقع نوعی بخش آموزشی برای مبارزات محسوب می‌شود و با اتمام آن‌ها سکه دریافت خواهید کرد. هر وقت بتوانید ۶ سکه جمع کنید، می‌توانید در میدان نبرد از ترفندهای استراتژیک استفاده کنید. به کمک این ترفندها می‌توانید جریان نبرد را تغییر داده و شرایط را به نفع خودتان رقم بزنید. ترفندهای استراتژیک یکسان نیستند و برای هر شرایطی، نوعی خاص از این استراتژی استفاده خواهد شد تا شما را برای نزدیک شدن به پیروزی کمک کند. همچنین شما می‌توانید این استراتژی‌ها را با ویژگی‌هایی که برای تغییر در گذر زمان در بازی گنجانده شده است، ترکیب کنید و در راه اهداف خود استفاده کنید. باید اشاره کرد که در هنگام روز، شما می‌توانید تمامی سربازان دشمن و مقر آن‌ها را ببینید؛ اما هنگام شب نه تنها دیدن پایگاه دشمنان ممکن نیست، بلکه باید مراقب هجوم نینجاها هم باشید.

بازی Samurai Warriors: Spirit of Sanada داستان قبیله ساندا را بازگو می‌کند که اعضای شگفت‌انگیز و ماهر آن ردپای یوکیمورا ساندا را که شخصیت محبوب و نمادین این سری بازی است، دنبال می‌کنند. بازیکنان از دوران کودکی تا زمانی که لقب «شیطانِ سرخِ جنگ» را به دست می‌آورند، به طریقه‌های گوناگون با مسیر زندگی یوکیمورا، کشمکش‌هایش و چگونگی بزرگ شدنش آشنا می‌شوند. اگرچه صداقت و فداکاری وی نسبت به قبیله ساندا در ابتدا باعث می‌شود تا طرح‌ها و ایده‌های پدرش، ماسایوکی، برای او سوال برانگیز باشد؛ اما چیزهایی که یاد می‌گیرد و سفرهایی که انجام می‌دهد، باعث می‌شود تا به تفکرات پدرش پی‌ ببرد و همچنین با توجه به اینکه او استاد مبارزه با نیزه است، این موضوع به وی کمک می‌کند تا شیوه خودش را در جنگ‌ها و مبارزات پیاده کند. وقتی پدر و برادر یوکیمورا به جبهه دشمن می‌پیوندند، یوکیمورا باید تصمیمی سرنوشت‌ساز بگیرد.

|

Samurai Warriors: Spirit of Sanada

Samurai Warriors: Spirit of Sanada

Samurai Warriors: Spirit of Sanada


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده