// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

نسخه دمو بازی Portal Knights برای کنسول ها منتشر شد

کاربران پلی‌اسیتشن 4 و ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند مرحله اول بازی Portal Knights را تجربه کنند.

بازی Portal Knights اثری در سبک نقش‌آفرینی است که هنوز بصورت رسمی منتشر نشده است؛ اما سازندگان نسخه‌ای رایگان و محدود از آن را برای پلی‌اسیتشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرده‌اند.

این نسخه از بازی در حقیقت اولین لوکیشن از بازی را با نام Squire's Knoll شامل می‌شود که بصورت تک‌نفره و چندنفره قابل بازی است. همچنین می‌توانید بازی را بصورت دو نفری و با نمایش اسپلیت اسکرین تجربه کنید. شما می‌توانید قبل از شروع بازی کلاس خود را انتخاب کرده و همچنین آواتارتان را شخصی‌سازی کنید. سیستم کرفتینگ بازی Portal Knights نیز در این نسخه وجود دارد. شما باید منابع مختلفی را جمع‌آوری کنید و به کمک آن‌ها برای خود تجهیزات و لباس‌های زرهی درست کنید.

Portal Knights

تمام پیشرفت‌های شما در نسخه دمو بازی Portal Knights، به نسخه نهایی بازی نیز منتقل خواهد شد.

بازی Portal Knights در تاریخ ۲ خرداد (۲۳ مِه) در آمریکا برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی هم‌اکنون بصورت Early Access در استیم موجود است. گیمرهای مناطق اروپا، آفریقا و خاورمیانه هم از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت (۱۹ مِه) به بازی دسترسی خواهند داشت.

از همین لحظه می‌توانید با کلیک روی لینک‌های مربوط به پلتفرم موردنظر خود، نسخه دمو را دانلود کنید.

بازی Portal Knight توسط کمپانی 505Games، ناشر آثار Payday 2 و Sniper Elite 3، عرضه می‌شود و استودیو سازنده آن نیز کین گیمز (Keen Games) نام دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده