مولینیو: لاین هد باید به جای Fable: Legends بازی Fable 4 را میساخت
پیتر مولینیو، خالق سری Fable، بر این باور است که استودیو لاینهد باید بهجای Fable: Legends بازی Fable 4 را میساخت.
تبلیغات
پیتر مولینیو در آخرین قسمت از IGN Unfiltered نظر خود در مورد بسته شدن استودیو لاینهد و لغو شدن بازی Fable: Legends را بیان کرد. وی گفت که اگر میتوانست به زمان گذشته برگردد و از بسته شدن استودیو جلوگیری کند، حتما همراه با تیم لاینهد بهجای Legends روی نسخه چهارم و اصلی از این سری کار میکرد.
در پایان روز فارغ از اینکه درون یک استودیو فرستپارتی داخلی یا استودیو Third Party خارجی مشغول بهکار باشید باید به میزان سود و زیانی که از یک پروژه نصیبتان خواهد شد نگاه کنید و به همین دلیل هم بازیهای رایگان (Free to Play) جذاب به نظر میرسند.
او ادامه داد:
اما با پیشرفت روز افزون بازیهای Free to Play ما دریافتیم که این سبک فقط برای دسته خاصی از بازی ها قابل پیاده سازی است و Fable قطعا جزو این دسته نیست. Fable برای من یک بازی جهانباز است. Fable بازیی است که به آزادی عمل بازیکن اهمیت میدهد درحالی که بازیهای Free to Play درست در سمت مقابل به محدود کردن و نگه داشتن آنها در امتداد یک مسیر مشخص ادامه میدهند. بنابراین شما میتوانید مخارج آنها را به راحتی پیشبینی کنید و این چیزی نبود که Fable است.
پیتر مولینیو در سال ۱۹۹۷ استودیو لاینهد را پایه گذاری کرد و در سال ۲۰۱۲ برای ایجاد استودیو مستقل خود به نام 22Cans از لاینهد جدا شد.
داغترین مطالب روز