نویسنده: رضا تابان
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Deemo: The Last Recital برای پلی استیشن ویتا تأخیر خورد

بازی Deemo: The Last Recital قرار بود امروز در آمریکا شمالی و اروپا برای پلی‌استیشن ویتا منتشر شود ولی بازی در لحظات آخر تاخیر خورد.

بازی Deemo: The Last Recital قرار بود امروز برای پلی‌استیشن ویتا در غرب عرضه شود. با این حال PM Studio، ناشر و سازنده بازی، در لحظات آخر اعلام کرد که به دلیل بروز مشکلاتی بازی تا ماه می (ماه آینده میلادی) تاخیر خورده است. در ادامه می‌توانید بیش‌تر با این بازی آشنا شوید:

Deemo یک موجود افسانه‌ای است که به تنهایی در اعماق یک قلعه‌ی مرموز زندگی میکند. یک روز دختری کوچک از آسمان به زمین می‌آید. این دختربچه هیچ ایده‌ای ندارد که چه کسی است یا از کجا آمده. از آنجایی که Deemo به دختر بچه برای بازگشت به دنیای خود کمک می‌کند با یک درخت عجیب که به یک پیانو پیوند خورده است و با شنیدن هر نت موسیقی بلند و بلندتر میشود روبه‌رو می‌شوند! Deemo چگونه با شرایط و همراهی که تاکنون تجربه‌اش نکرده مواجه خواهد شد؟ آیا دختربچه قادر به تحمل حقایق پس از بازگشت حافظه‌اش خواهد‌ بود؟ همراه با نت‌های فراموش نشدنی پیانو به Deemo برای کشف محیط پر رمز و راز اطرف خود و دختر بچه کمک کنید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  • موسیقی‌های زیبا: بیش از ۱۰۰ موسیقی زیبا از آهنگ‌سازان و ژانرهای گوناگون در انتظار شماست! بگذارید صدای پیانو قلب شما را نوازش دهد.
  • سه درجه سختی:  با درجه سختی آسان شروع کرده و به سخت ختم کنید تا بازی با گیم پلی ساده و بصری خود حس ریتمیک شما را برانگیزد.
  • تصاویر زیبای طراحی‌شده با دست: شامل تصاویر هنری (آرت‌ورک) دستی بسیار زیبا.
  • داستان عالی: موسیقی، تصاویر هنری و روایت داستان همه و همه گرد هم آمده‌اند تا تجربه‌ای شگفت انگیز و جذاب را برای شما رقم بزنند.

هم‌اکنون میتوانید این بازی ریتمیک را روی پلتفرم‌های iOS و اندروید تهیه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده