// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

بروزرسانی جدید بازی Uncharted 4 منتشر شد

استودیو ناتی‌داگ اعلام کرد که بروزرسانی جدید بازی Ucnharted 4 در راستای رفع باگ بخش چند نفره بازی منتشر شد.

از عرضه بازی Uncharted 4 تقریبا یک سال می‌گذرد و تا به حال بروزرسانی‌های متفاوتی برای بازی منتشر شده که در جریان آن‌ها نقشه و حالت‌های جدیدی به بازی اضافه شده است. بر اساس اخبار بازی منتشر شده، بروزرسانی جدیدی برای این بازی در نظر گرفته شده که در جریان آن تیم سازنده یک باگ در نحوه عملکرد بخش چند نفره بازی را شناسایی و آن را برطرف کرده است. کاربران می‌توانند هم‌اکنون این بروزرسانی را دانلود کنند. 

در شروع هر فصل مسابقات Ranked بازی، پیشرفت‌های شما در فصل قبلی ریست می‌شد و در فصل جدید، شروعی تازه داشتید. حال با توجه به باگ به وجود آمده با شروع فصل پنجم بازی رتبه یک سری از بازیکنان ریست نشده بود. استودیو ناتی‌ داگ، سازنده بازی Uncharted 4، برای جلوگیری از این مشکل پیشرفت‌های کل بازیکنان را ریست کرده و فصل پنجم بازی را به پایان رسانده است.

البته نیازی نیست بازیکنان نگران شوند زیرا جوایز و پاداش‌های شما در طول فصل پنجم دست نخورده باقی مانده است. همچنین در ادامه اعلام شده است که با این بروزرسانی، فصل ششم مسابقات Ranked بخش چند نفره نیز در دسترس قرار گرفته است. در آخر استودیو ناتی‌داگ اعلام کرد که جایزه اختصاصی فصل پنجم که  Cowboy Hats بود، در جریان فصل ششم نیز قابل دریافت بوده و جایزه ویژه فصل ششم نیز یک Sniper Masks اختصاصی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده