نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

ناشر Dark Souls بازی جدید Code Vein را معرفی کرد

کمپانی باندای نامکو بازی نقش آفرینی Code Vein را معرفی کرد.

باندای نامکو، ناشر بازی‌هایی چون Dark Souls، چند روز پیش تیزری از یک بازی تاریک منتشر کرد و حال در جدیدترین اخبار بازی، این اثر به صورت رسمی معرفی شده است. نام بازی Code Vein خواهد بود و گیمر در آن در نقش یک خون‌آشام قرار می‌گیرد.

طبق اعلام فامیتسو، این بازی توسط استودیو سازنده سری بازی‌های God Eater ساخته می‌شود و در آن قرار است سیاه‌چاله‌های مختلفی را گشته و پاک‌سازی کنید. همچنین Code Vein به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی سخت توصیف شده است. داستان بازی در یک جهان پسا آخرالزمانی جریان دارد و گیمر در نقش یک رونانت (Revenant) قرار می‌گیرد؛ رونانت‌ها خون‌آشام‌هایی بسیار قدرتمند هستند که حافظه‌شان را از دست داده‌اند و در حال حاضر در جامعه‌ای که به اسم Vein شناخته می‌شود، زندگی می‌کنند. این موجودات برای اینکه به لاست (Lost) تبدیل نشوند، به خون نیاز دارند.

در بازی می‌توان از سلاح‌های مختلفی مثل شمشیر استفاده کرد و همچنین می‌توانید یک همراه نیز کنارتان داشته باشید که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود. طبق اعلام فامیتسو، این بازی هنوز در ابتدای مراحل ساخت قرار دارد و تنها ۳۰ درصد از روند توسعه آن سپری شده است. به همین دلیل هم بازی تا سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد. موتور استفاده شده در این بازی هم آنریل ۴ است و هنوز اطلاعاتی از پلتفرم‌های مقصد آن اعلام نشده است.

مجله معتبر فامیتسو در حالی این بازی را معرفی کرده که باندای نامکو اعلام کرده بود آن را به صورت کامل در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) رونمایی خواهد کرد و احتمال دارد که فردا اطلاعات بیش‌تری نیز از بازی منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده