// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

نسخه آزمایشی بازی Marvel Heroes Omega فردا آغاز می‌شود

نسخه بتا بازی Marvel Heroes Omega فردا برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد.

گزیلیون اینترتینمنت نسخه آزمایشی پلی‌استیشن 4 بازی Marvel Heroes Omega در سبک نقش‌آفرینی/MMO را برای عرضه در روز یک اردیبهشت یعنی جمعه پیش‌رو تاریخ زد. نسخه آزمایشی ایکس‌باکس وان هم برای انتشار در آینده‌ای نزدیک تایید شد.

افرادی که می‌خواهند نسخه آزمایشی بازی را روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنند، با خرید یکی از نسخه‌های مختلف Fonder Pack شانس این تجربه را خواهند داشت. با فرا رسیدن روز جمعه کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند روی فروشگاه پلی‌استیشن اقدام به خرید یکی از این نسخه‌ها کنند. مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس که به این نسخه آزمایشی دسترسی دارند، از مواردی اضافی شامل کاستوم Daredevil، تخفیفات اعتبار داخل بازی و دسترسی محدود به برخی از هیروهای بازی بهره‌مند خواهند شد.

بازی Marvel Heroes Omega جدیدترین نسخه از سری بزرگ Marvel Heroes است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم پی‌سی عرضه شد. نسخه‌های کنسولی بازی تمامی محتواهای ارائه شده برای نسخه پی‌سی مانند بخش داستانی، حالت‌های اضافی و درجه‌های سختی مختلف را در بر خواهند داشت. یکی از برتری‌های نسخه کنسولی ارائه حالت تعاملی محلی (local co-op) است که به شما و یکی از دوستانتان اجازه می‌دهد تا در کنار سایر بازیکنان به صورت آنلاین به تجربه بازی بپردازید. همچنین در این نسخه باید منتظر تغییرات کوچک دیگری نیز باشیم. تغییراتی مثل کنترل دسته بازی و رابط کاربری که برای کنسول‌ها بهینه‌سازی شده است. در کل سیستم بازی بسیار بهتر از آثار قبلی که از پی‌سی بر روی کنسول پورت شده‌اند، است. در ادامه ویدیوی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی را تماشا خواهید کرد:

/

علی‌رغم ۶۱ هیرویی که در نسخه پی‌سی قابل بازی هستند، در نسخه‌های کنسولی از ابتدا تنها ۳۸ هیرو در دسترس خواهند بود. البته طی ماه‌های آینده شاهد ارائه هیروهای بیشتری خواهیم بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده