// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Rise & Shine برای پلی‌ استیشن 4 منتشر شد

کمپانی Adult Swim Games بازی پلتفرمر Rise & Shine را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

دی ماه سال گذشته استودیو Super Awesome Hyper Dimensional Mega team و کمپانی ادالت سوییم گیمز (Adult Swim Games) بازی دو بعدی پلتفرمر Rise & Shine را برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار بازی، این بازی برای پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شده است.

در بازی Rise & Shine کاربران در نقش «رایز» قرار می‌گیرند که به صورت تصادفی با اسلحه‌ای سخنگو و قدرتمند به نام «شاین» آشنا می‌شود و در دنیای که جنگ آن را فرا گرفته است سفر خود را آغاز می‌کند. دنیای Gamearth که محل زندگی تمامی شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی است و مکانی آرام برای اهالی آن بود هم اکنون ناآرام و آغشته به خون شده است.

وظیفه کاربران نجات دنیای Gamearth است. با کمک شاین که یک اسلحه قابل ارتقا است به جنگ با نیرو‌های بیگانه یعنی نکست‌جِن بروید.

از ویژگی‌های بارز این بازی می‌توان به حال و هوای طنزآمیز آن اشاره کرد. به گفته سازندگان کاربران یک بازی سخت را تجربه خواهند کرد و شاید مدام در این بازی بمیرند. تمامی مراحل این بازی به صورت هنری و دستی طراحی شده است که کاربران می‌توانند با مشاهده جزئیات ریز آن حتی ایستر‌اگ‌هایی را نیز در آن پیدا کنند.

انریکو کرتس، طراح حاضر در استودیو مگا تیم، درباره بازی Rise & Shine در وبلاگ پلی‌استیشن نوشت:

ما با انتشار بازی Rise and Shine یک نامه عاشقانه را به دنیای بازی‌های ویدیویی تقدیم کردیم، نه بیشتر، نه کمتر. ما طی توسعه این بازی در سه سال اخیر تمام سعی‌مان را کردیم که جزئیات زیادی را در این بازی بگنجانیم. امیدوار هستیم که یک تجربه لذت بخش را با ما داشته باشید.

بازی Rise & Shine هم اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده