نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ انتشار بازی World of One مشخص شد

سازنده‌ی World of One تاریخ انتشار این بازی پازل-پلتفرمر را اعلام و تریلر هنگام عرضه‌ی آن را منتشر کرد.

گاهی در اخبار بازی با آثاری روبه‌رو می‌شویم که در به‌تصویر کشیدن فضاهای تیره و بی‌رحم توانایی ویژه‌ای دارند؛ فضاهایی که خیلی از مخاطبان را، فارغ از سن‌وسال‌شان، فراری می‌دهند. بازی World of One هم یکی از این محصولات به‌شمار می‌رود که در سبک پلتفرمر-معمایی ساخته شده است. اکنون استودیو گریموود تیم (Grimwood Team)، سازنده‌ی World of One، اعلام کرده که این بازی تا ۱۰ روز دیگر به رایانه‌های شخصی راه پیدا می‌کند.

به‌گفته‌ی گریموود تیم، World of One در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس منتشر می‌شود. به‌همین مناسبت، این استودیو تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را هم منتشر کرده که اگر با اتمسفرهای سرد و دلسردکننده مشکلی ندارید، می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

| |

توسعه‌دهنده‌ی World of One آن را به‌عنوان یک بازی بر پایه‌ی «فیزیک سیارات» معرفی کرده که در آن، مخاطب «به‌درون فضایی تاریک، دهشتناک و آکنده از ناامیدی و پریشانی شیرجه می‌زند.» در این میان، بازی نگاهی به چرایی و چگونگی زندگی می‌اندازد و همین‌طور به این موضوع که «چرا برای پرسش‌های بی‌شمار پیش روی‌مان، پاسخ‌های اندکی وجود دارد.» ساخته‌ی گریموود تیم در «سیاره‌های» مختلفی جریان دارد که هرکدام‌شان از پازل‌ها، تله‌های مرگ‌بار و هیولاهایی که قصد جان شخصیت اصلی را دارند، پر شده است.

به‌طور خلاصه بازیکن در World of One با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شود:

تصور کنید که در دنیای کوچک خودتان زندگی می‌کنید؛ جایی که هرآنچه نیازمندش هستید در خودش دارد: خانه‌ای گرم‌ونرم، یک حیاط خلوت با صندلی گهواره‌ای، باغی زیبا و [حتی] یک شهربازی مختص به خودتان، با محیطی آکنده از موسیقی و تعداد بی‌شماری وسایل آتش‌بازی. شما حتی یک چرخ‌وفلک هم دارید که می‌گذارد ستاره‌ها را لمس کنید! هیچ مانعی میان شما و این بهشت اختصاصی وجود ندارد؛ تنها یک حس مغشوش در پستوی ذهن‌تان هست که می‌گوید مشکلی در کار است. [ناگهان] همه‌چیز تغییر می‌کند و شما در این وضعیت باید دریابید که این دنیا دارد چه چیزی را [از دیده‌ها] پنهان می‌کند.

هنوز مشخص نیست که World of One با چه قیمتی راهی بازار خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده