جزئیات نسخه Alpha 3.0 بازی Star Citizen مشخص شد
کریس رابرتز، در جدیدترین اخبار بازی، امروز برنامه توسعه بازی Star Citizen، بازی فضایی رایانههای شخصی را به اشتراک گذاشته است که جزئیات نسخه Alpha 3.0 بازی هم شامل این برنامه میشود. رابرتز میگوید نسخه جدید جهش بزرگی در پتانسیل گیمپلی بازی ایجاد خواهد کرد. رابرتز در ادامه حتی از این هم فراتر رفته و معتقد است بازی Star Citizen جاه طلبانهترین بازی ساخته شده در تاریخ است.
رابرتز میگوید بروزرسانی نسخه Alpha 3.0 مرحله برجسته و بزرگی از توسعه Star Citizen محسوب میشود، چرا که بازیکنان برای اولین بار میتوانند تکنولوژی Planetary Tech بازی را به صورت زنده تجربه کنند. رابرتز توضیح داد:
تکنولوژی Planetary Tech طبق گفته رابرتز «یک چشم انداز جدید را برای ماجراجویی ایجاد میکند. آن هم به روشی مشابه با جهانهای بزرگ و شبکههای فیزیکی که احتمالات جدیدی را به واسطه فراهم کردن امکان حرکت بازیکنان در یک ایستگاه فضایی، سوار شدن در یک سفنیه، راندن آن در مسافتهای چند صدهزار کیلومتری، خروج از جایگاه خلبان، حرکت به سوی هوابند، خروج از سفینه و حرکت به سوی یک ایستگاه متروکه را از یک زاویه دید مشابه در گیمپلی ایجاد میکند. تکنولوژی Planetary Tech پرش بزرگی به سوی جلو محسوب میشود».
به طور ساده، این تکنولوژی اینگونه عمل میکند که هنگامی که با یک سیاره یا قمر مواجه شوید، میتوانید واقعا به سوی آن روید، فرود بیایید و آن را به صورت پیاده یا با وسیله نقلیه کاوش کنید. رابرتز میگوید:
رابرتز میگوید بروزرسانی Alpha 3.0 بازی Star Citizen قرار است آخر ماه ژوئن منتشر شود. در آن زمان، سه قمر برای فرود آمدن روی آنها وجود دارد که Cellin ،Yela و Dayman نام دارند. بعدا، تمامی نقاط فرود اصلی برای Stanton به این تکنولوژی اضافه میشوند که کمی دیرتر از چیزی است که انتظار میرفت. رابرتز میگوید:
وی افزود:
Planetary Tech تنها یکی از سیستمهای گیمپلی جدیدی است که قرار است با بروزرسانی Alpha 3.0 بازی Star Citizen به آن افزوده شد. یکی دیگر از سیستمهای جدید Player Interaction Mode نام دارد که انواع گستردهتری اکشن و گیمپلی را در بازی ایجاد خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات کامل بروزرسانی Alpha 3.0 میتوانید این پست را مطالعه کنید.
مسلما Alpha 3.0 آخرین بروزرسانی بازی Star Citizen نخواهد بود. برای اطلاع از نقشههای کامل استودیو Cloud Imperium برای این بازی فضایی میتوانید برنامه دراز مدت بازی را مطالعه کنید. رابرتز در مورد این برنامه میگوید:
رابرتز در پایان جاه طلبی و طبیعت مردمی بازی Star Citizen را به رخ کشید و گفت که نمیتوانسته تصور کند ناشری حاضر به ساخت چنین بازی شود:
وی افزود:
بازی Star Citizen موفقترین پروژه ساخته شده با کمکهای مالی در تاریخ است و طبق آخرین آمار ارایه شده توسط سازندگان، مبلغ کمکهای مالی مردم جهت ساخت بازی از مرز ۱۴۶.۵ میلیون دلار عبور کرده است.