نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Brawl of Ages در قالب دسترسی زودهنگام عرضه شد

سازنده‌ی Strife و Heroes of Newerth بازی کارتی رایگان Brawl of Ages را به‌شکل دسترسی زودهنگام در استیم منتشر کرد.

استودیو اس تو گیمز (S2 Games)، سازنده‌ی دو بازی Strife و Heroes of Newerth ، تازه‌ترین ساخته‌اش را در قالب دسترسی زودهنگام (Early Access) منتشر کرد. بازی Brawl of Ages، محصول جدید اس تو گیمز، یک بازی کارتی رایگان (Free-to-play) است که حال‌وهوایی شبیه به بازی کلش رویال دارد و هم‌اکنون می‌توان آن را از فروشگاه استیم دریافت و تجربه کرد؛ آن‌هم روی هر سه سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس.

توسعه‌دهندگان Brawl of Ages در تلاش بوده‌اند تا بازی‌شان، همانند آثار شاخص سبک Card Arena، روی «رقابت‌پذیری سریع» و «استراتژی پویا و از پیش تعریف‌نشده» تأکید داشته باشد و از طرفی مخاطبان آن با سطحی از «سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی» روبه‌رو شوند که پیاده‌سازی‌اش «تنها در بازی‌های پی‌سی ممکن است.»

بازی Brawl of Ages

به‌گفته‌ی سازنده، گیم‌پلی Brawl of Ages «هسته‌ای ساده» دارد و با این حال «گزینه‌های استراتژیک بی‌انتهایی» را دربرابر کاربر قرار می‌دهد. مارک دیفارست (Marc DeForest)، مدیرعامل اس تو گیمز، می‌گوید:

Brawl of Ages با در نظر داشتن هردو گروه گیمرهای کژوال و حرفه‌ای طراحی شده؛ بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند بدون معطلی از این بازی اکشن-استراتژی جذاب لذت ببرند یا آنکه پا را فراتر بگذارند و با افزایش یافتن رتبه‌ی‌شان در طی زمان، به ساختن دسته کارت‌های منحصربه‌فرد و به‌کار گرفتن استراتژی‌های خاص روی بیاورند.

در Brawl of Ages بازیکنان می‌توانند Deck یا دسته کارت دلخواه‌شان را از میان «طیف گسترده‌ای از کارت‌های منحصربه‌فرد» بچینند و پس از رسیدن تعداد کارت‌ها به ۱۰ عدد، با کاربران دیگر روبه‌رو شوند. هدف در اینجا از بین بردن پایگاه حریف است و بازیکنان می‌توانند در سه حالت مختلف Ladder ،Conquest و Brawl Club به رقابت پردازند که در صفحه‌ی استیم Brawl of Ages درباره‌ی آن‌ها توضیح داده شده است.

نسخه‌ی نهایی Brawl of Ages، که شامل «قابلیت‌ها، حالت‌ها و محتویات» جدید خواهد بود، قرار است طی سال جاری میلادی منتشر شود. همانند دیگر بازی‌های Free-to-play، ساخته‌ی اس تو گیمز هم دارای پرداخت‌های درون-برنامه‌ای است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده