// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

مسابقات Rallycross به بازی Project CARS 2 می‌ آیند

استودیوی اسلایتلی مد با انتشار تریلری از حالت Rallycross بازی Project CARS 2 رونمایی کرد.

استودیوهای اسلایتلی مد (Slightly Mad Studios) و بندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) امروز اعلام کردند که بازی Project CARS 2 دارای حالت Rallycross خواهد بود.

توسعه‌دهندگان همچنین اعلام کردند که برای اطمینان از ارائه‌ دقیق‌ترین و بهترین تجربه از یک رقابت Rallycross واقعی، با میتچل دی‌جانگ (Mitchell deJong)‌ و الیور اریکسون (Oliver Eriksson)‌، ستارگان مسابقات Honda Factory Global Rallycross مشورت‌ کرده‌اند. پروجکت کارز 2 همچنین به بازیکنان اجازه‌ مسابقه در جاده‌های واقعی جهان شامل DirtFish و Daytona در ایالات متحده، Hell at Lånkebanen در کشور نروژ و همچنین جاده‌های ‘Hell’ at Lånkebanen، Knockhill ،Loheac-Bretagna و Lydden Hill در کشور بریتانیا را می‌دهد.

شما می‌توانید ویدیوی نمایش حالت رالی کراس در بازی Project CARS 2 را از پایین تماشا و دانلود کنید. این بازی قرار است در اواخر سال جاری برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. با توجه به اخبار بازی، توسعه‌دهندگان تایید کرده‌اند که پورت بازی Project CARS 2 برای نینتندو سوییچ ممکن نیست. در این ویدیو تصاویری از خودروهای موجود در بازی نیز نمایش داده می‌شود.

| |

تصاویر جدید بازی:

بازی Project CARS 2

بازی Project CARS 2

بازی Project CARS 2

بازی Project CARS 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده