// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

ویدیوی معرفی سه گانه Naruto: Ultimate Ninja Storm

باندای نامکو با انتشار یک تریلر رسما از تاریخ عرضه‌‌ی سه گانه Naruto: Ultimate Ninja Storm برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد.

باندای نامکو تریلر جدیدی را از مجموعه بازی Naruto: Ultimate Ninja Storm Trilogy منتشر کرده است که در آن به صورت خلاصه تصاویری از مبارزات و صحبت‌های ناروتو به زبان ژاپنی نمایش داده می‌شود.

این مجموعه شامل بازی Naruto: Ultimate Ninja Storm،‌ بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 و بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 در کنار تقریبا تمام محتوای دانلودی از جمله شخصیت‌ها، لباس‌ها و اپیزودها می‌شود.

با توجه به سایت رسمی بازی تفاوت میان نسخه‌ی سه‌گانه و بازی‌های پیشین به شرح زیر است:

سه‌گانه ناروتو: اولتیمیت نینجا استورم (پلی‌استیشن 4)ناروتو: اولتیمیت نینجا استورم (پلی‌استیشن 3)ناروتو شیپودن: اولتیمیت نینجا استورم 2 (پلی‌استیشن 3)ناروتو شیپودن: اولتیمیت نینجا استورم 3 (پلی‌استیشن 3)
رزولوشنرزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ در کنار ارتقاء گرافیک‌ها و افزایش رزولوشن میان‌پرده‌های بازی از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰
نرخ فریمبرای تمامی نسخه‌ها ۳۰ فریم برثانیه
محتوای اضافی

محتوای دانلودی تمامی بازی‌ها از ابتدا در دسترس قرار دارد.

۱۰ بخش از محتوای دانلودی ناروتو:‌ اولتیمیت نینجا استورم و ۳۰ قطعه از محتوای دانلودی از جمله پاداش پیش‌خرید نسخه اولتیمیت نینجا استورم 3 در دسترس است.

محتوای دانلودی سه‌گانه به صورت جداگانه در نسخه‌‌های پلی‌استیشن 3‌ قابل استفاده نیست.

دو لباس Goku شخصیت ناروتو و Hello Kitty برای شخصیت ساکورا در سه‌گانه موجود نیست.

تمام محتوای دانلودی از جمله محتوای پولی اکنون در دسترس است.محتوای دانلودی ندارد.

تمام محتوای دانلودی از جمله محتوای پولی اکنون در دسترس است.

نبردهای آنلایننسخه‌ سه‌گانه از Online Battle پشتیبانی می‌کند. مانند نسخه‌های پیشین اولین اولتیمیت نینجا استورم بخش آنلاین ندارد. بازیکنان تنها با سایر دارندگان Naruto: Ultimate Ninja Storm Trilogy قادر به بازی هستند و امکان نبرد با دارندگان نسخه‌های پیشین شماره دوم و سوم وجود ندارد.عدم پشتیبانی از نبردهای آنلاینپشتیبانی از نبردهای آنلاینپشتیبانی از نبردهای آنلاین

با توجه به گفته‌ی بندای نامکو بازیکنان سه‌گانه هیچ ارتباطی با دارندگان نسخه‌های پیشین سری اولتیمیت نینجا استورم ندارند. علاوه بر این برای نخستین بار اولین شماره‌ی Naruto: Ultimate Ninja Storm با پشتیبانی از سیستم تروفی منتشر می‌‌شود. علاوه بر این،  Ultimate Ninja Storm از اسلات ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند. در بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 نیز شاهد تغییر برخی از تروفی‌ها هستیم. با توجه به درخواست‌ها در شماره‌ دوم، Ultimate Adventure شامل چالش‌های Jum-BANG! یک تا چهار نمی‌شود. کالکشن کاغذهای رنگی نیز شامل دومین نسخه اولتیمیت نینجا استورم مجموعه سه‌گانه نمی‌شود.

بیشترین تغییرات اما در رابطه با ویژگی‌های Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 اعمال شده است. در کنار تغییر برخی تروفی‌ها و روش دسترسی به آنها، این نسخه دیگر از ویژگی سه‌بعدی استریوسکوپیک پشتیبانی نمی‌کند. لباس هوکاگه ناروتو اکنون از ابتدا آزاد است و سومین نسخه در پلی‌استیشن 4 از ویژگی خارج کردن پاداش‌های دانلودی درون بازی برای استفاده در تم‌های سفارشی پشتیبانی نمی‌کند. تصاویر ماموریت‌های چالشی و همچنین بخش داستانی Uchiha Brothers vs. Kabuto (Sage Mode در دسترس است. برای تماشای تصاویر باید به بخش Ultimate Adventure، منو و سپس Shinobi World Chronology یا همان گاه‌نگار جهان شینوبی مراجعه کنید.

شما می‌توانید تریلر Naruto: Ultimate Ninja Storm Trilogy را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

با توجه به اخبار بازی، طبق اعلام بندای نامکو سه‌گانه ناروتو: اولتیمیت نینجا استورم در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد)‌ با قیمت ۶۸۰۰ ین در کشور ژاپن برای پلی‌استیشن 4‌ عرضه خواهد شد. خریداری زودهنگام بازی کدی را برای تماشای انیمه بوروتو پخش شده در جشنواره انیمه Jump Special به همراه دارد. خریداری اولیه‌ی نسخه خرده‌فروش‌ها نیز شامل پوستر تاشو می‌شود.

متاسفانه هنوز اطلاعی از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی غربی این بازی نداریم با این حال احتمالا بزودی این تاریخ اعلام می‌شود. نسخه غربی یا همان انگلیسی احتمالا برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده