// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

ثبت نام بتای محدود کلاس نکرومنسر بازی Diablo III شروع شد

علاقه مندان به شرکت در بتای محدود کلاس جدید بازی Diablo III می‌توانند با ثبت نام کردن، به کلاس نکرومنسر دسترسی داشته باشند.

قطعا هواداران بازی Diablo III بی‌صبرانه منتظر بسته الحاقی Rise of the Necromancer هستند. بسته الحاقی جدیدی برای این بازی که علاوه‌بر اضافه کردن محتویات داستانی و سایر امکانات به دنیای بازی، کلاس نکرومنسر را به کلاس‌های بازی Diablo III اضافه خواهد کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، بتای محدود کلاس نکرومنسر بازی Diablo III معرفی شده است که کاربران، با ثبت نام کردن می‌توانند به این کلاس دسترسی داشته باشند. علاقه مندان با مراجعه به سایت بتل‌نت و وارد شدن به پروفایل کاربری، می‌توانند بخش بتای مربوطه را مشاهده کرده و ثبت نام کنند. 

البته ثبت نام کردن به این معنی نیست که شما حتما بتای محدود این بسته الحاقی را دریافت خواهید کرد. کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Diablo III اعلام کرده است که از بین بازیکنان به صورت تصادفی افرادی را انتخاب خواهد کرد تا به این بسته الحاقی دسترسی داشته باشند. از این‌رو اگر شما جز انتخاب شده‌ها باشید، یک ایمیل حاوی اطلاعات دسترسی به بسته الحاقی برای شما فرستاده می‌شود. 

متاسفانه اطلاعات بیشتری حول این بسته الحاقی و بتای محدود آن منتشر نشده است. یکی از سوالاتی که برای تمامی کاربران پیش آمده این است که در چه تاریخی این بتا در دسترس قرار می‌گیرد؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده