// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

فروش بهاری ایکس باکس هفته آینده با بیش از ۳۵۰ بازی آغاز می شود

دور جدید تخفیف‌های ایکس‌ باکس لایو از ۱۱ تا ۱۷ اپریل با بیش از ۳۵۰ بازی آغاز می‌شود.

فروش یا حراج بهاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ باز می‌گردد. این بار اما طبق اعلام صفحه توییتر میجور نیلسون قرار است از تاریخ ۱۱ اپریل (۲۲ فروردین ۱۳۹۶)  تا تاریخ ۱۷ اپریل (۲۸ فروردین) برگزار شود. در فروش بهاری ۲۰۱۷ مایکروسافت، این کمپانی بیش از ۳۵۰ بازی را با تخفیف ارائه خواهد داد. در حالی که اعضای عادی تخفیف‌هایی را تا ۶۷ درصد دریافت می‌کنند، اعضای گلد ایکس‌باکس می‌توانند ۱۰ درصد بیشتر در مخارج خود صرفه جویی کنند.

لری هارب در این رابطه نوشت:

نسخه امسال از ۱۱ تا ۱۷ اپریل با بیش از ۳۵۰ بازی تا ۶۷ درصد تخفیف (اعضای ایکس‌باکس گلد با ۱۰ درصد تخفیف بیشتر) برگزار می‌شود.

هرچند هنوز لیست کامل بازی‌های منتشر نشده اما ویدیویی تبلیغاتی بازی‌هایی مانند بازی Overwatch، بازی Watch Dogs 2، بازی Battlefield 1، بازی Forza Horizon 3 و بازی Titanfall 2 را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، اعضای جدید ایکس‌باکس گلد می‌توانند با تنها یک دلار مشترک این خدمات شوند. در حالی که Xbox Design Lab، خدمات سفارشی‌سازی کنترلر نیز برای نخستین بار در قالب این فروش با ۱۵ دلار تخفیف ارائه می‌شود. در کنار بازی‌ها، موزیک و فیلم نیز بخشی از فروش بهاری خواهند بود. با انتشار اخبار جدید به سرعت آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. در ادامه می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت را تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده