// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی موبایل Harvest Moon Lil' Farmers معرفی شد

کمپانی Natsume نسخه جدیدی از مجموعه Harvest Moon‌ را با نام Harvest Moon Lil' Farmers برای اندروید و آیفون معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی موبایل کمپانی رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) و ناتسومه (Natsume) اعلام کردند که قرار است با همکاری استودیو دِردویل (DareDevil) نسخه بعدی مجموعه دوست داشتنی بازی Harvest Moon را برای دستگاه‌های موبایل توسعه دهند. نام نسخه جدید این بازی Harvest Moon Lil’ Farmers است.

بازی موبایل Harvest Moon Lil’ Farmers که به مناسبت ۲۰ سالگی این مجموعه در دست توسعه است، قرار است در تاریخ ۴ خرداد ماه (۲۵ مه) برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر شود. به گفته سازندگان بازی جدید با سادگی هر چه تمام طراحی شده است که کودکان بتوانند آن را با بزرگسالان تجربه کنند. همانند نسخه‌های قبلی Harvest Moon وظیفه کاربران پرورش دام و کشاورزی است.

در ادامه می‌توانید از ویژگی‌های بارز بازی Harvest Moon Lil’ Farmers با خبر شوید:

  • کنترل‌های ساده به همراه محیطی بدون نوشته‌ها که برای کاربران کودک مناسب است
  • محصولات کشاورزی را در باغچه‌های خود بکارید و آنها را پرورش دهید
  • چیدن پشم‌های گوسفندان، جمع‌آوری تخم‌مرغ‌ها و دوشیدن شیر گاو‌ها از دیگر مسئولیت‌هایی است که در بازی به شما سپرده می‌شود
  • نیاز‌های اهالی روستا را با تولید محصولات لبنی و کشاورزی فراهم کنید

در واقع این بازی اولین بازی موبایل استودیو دردویل به شمار می‌رود. بازی Harvest Moon Lil’ Farmers اولین محصولی نیست که تیم توسعه دهنده برای کودکان توسعه می‌دهد بلکه پیش‌تر شاهد ساخت بازی‌هایی همچون Postman Pat، Bob the Builder و Paddington Bear را نیز برعهده داشته است.

در ادامه رایزینگ استار گیمز، ناشر بازی، در مورد بازی موبایل Harvest Moon نوشت:

ما با همکاری کمپانی ناتسومه از محتویات اصلی بازی Harvest Moon با خبر شدیم و با مشارکت استودیو دِردویل که تجربه بالایی در ساخت بازی‌های کودکانه دارد ساخت این بازی را آغاز کردیم. بسیار مشتاق هستیم که هر چه زودتر این بازی را با تمامی کودکان در اشتراک بگذاریم.

بازی موبایل Harvest Moon Lil’ Farmers پس از انتشار با قیمت ۳.۹۹ دلار در دسترس کاربران خواهد بود. همچنین اعلام شد که در این بازی شاهد «خرید‌های درون برنامه‌ای» (Microtransaction) نخواهیم بود. در ادامه می‌توانید تعدادی از عکس‌های این بازی را مشاهده کنید.

harvest moon


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده