// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

نسخه Early Access بازی Oh My Godheads برای پی سی منتشر شد

اسکوئر انیکس با انتشار یک تریلر نسخه Early Access بازی Oh My Godheads را در استیم منتشر کرد.

بازی Oh My Godheads، ساخته استودیوی بارسلونایی Titutitech به لطف خدمات Early Access استیم امروز برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است. این بازی با حال و هوایی مشابه با حالت تسخیر پرچم (capture the flag) قرار است تا لحظات خنده‌دار و سرگرم‌کننده‌ای را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

بازی چندنفره‌ی Oh My Godhead‌ بازیکنان را به نبردی برای بازگرداندن سرهای بزرگ و عظیم معروف به Godheads می‌برد تا بازیکنان در رقابتی پر زد و خورد سعی کنند تا با انتخاب شخصیت‌های مختلف با برگرداندن Godheads به پایگاه خود بر رقیب چیره شوند.

از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به حضور هفت Godheads، هریک با توانایی ویژه برای از بین بردن حامل خود نام برد. کنترل ذهن، انفجار یا فریز حریف از جمله قدرتهای این سرهای زنده هستند. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به پشتیبانی تا چهار بازیکن در حالت چندنفره لوکال، هفت منطقه مختلف از ایتالیا گرفته تا ژاپن و اهرام آزتک، شخصیت‌هایی با ظاهر متفاوت مانند پنگوئنی با یک کلاه، تسخیر سر برای رساندن به پایگاه، مجموعه چالش‌های کوتاهی در Trials of the Gods، حضور حالت‌های مختلف بازی مانند Last Man Standing و امکان بازی با هوش مصنوعی اشاره کرد. 

بازی Oh my Godheads با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. شما می‌توانید تریلر نسخه دسترسی پیش از موعد (Early Access) این بازی را با یک موسیقی جذاب از پایین تماشا و دانلود کنید:

|


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده