// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

نسخه آزمایشی رایگان بازی Dishonored 2 منتشر شد

بتسدا و استودیوی آرکین نسخه‌ی آزمایشی (Trial) رایگان بازی Dishonored 2 را با انتشار یک تریلر منتشر کردند.

Dishonored 2، یکی از بازی‌های موفق سال ۲۰۱۶ اکنون نسخه آزمایشی رایگانی را روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌‌های شخصی دریافت کرده است و به همین مناسبت استودیو آرکین و بتسدا، سازنده و ناشر بازی، تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند. 

نسخه‌ی آزمایشی بازی Dishonored 2، سه ماموریت ابتدایی حالت کمپین را ارائه می‌دهد؛ جایی که بازیکنان قادر به انتخاب یکی از دو شخصیت امیلی (Emily) یا کروو (Corvo) هستند. بعد از دانلود،‌ بازیکنان می‌توانند با خریداری Dishonored 2، نسخه دمو را به نسخه‌ی کامل ارتقاء دهند. تمام فایل‌های ذخیره و پیشرفت‌های نسخه‌ی آزمایشی مستقیما در صورت خرید به نسخه‌ی کامل منتقل می‌شود.

بازی Dishonored 2 در بررسی زومجی توانست امتیاز ۹.۰ را از  ۱۰ دریافت کند. رضا حاج محمدی با تمجید از طراحی مراحل این بازی در بخشی از بررسی Dishonored 2 می‌نویسد:

مخفی‌کاری در محیط‌های عظیم و گسترده‌ی شهر کارناکا با وجود طراحی مراحل معرکه‌ی بازی، اعتیادآورتر از این نمی‌شود. Dishonored 2 کماکان به خاطر داستانگویی عقب‌مانده‌اش بی‌نقص نیست، اما این دلیل نمی‌شود که آن را از دست بدهید.

شما می‌توانید تریلر کوتاه نسخه Trial بازی Dishonored 2 را از پایین تماشا و دانلود کنید. این بازی اکنون برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده است.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده