نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

آپدیت 1.05 بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد

بایوور آپدیت 1.05 بازی Mass Effect: Andromeda را منتشر کرد که تا حد زیادی باعث بهبود بازی می‌شود. 

بازی Mass Effect: Andromeda یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال بود که چندی پیش عرضه شد و با وجود داشتن نقطه قوت‌های زیادی، به دلیل مشکلات متعدد مخصوصا در زمینه فنی نتوانست به آن بازی‌ای که انتظار می‌رفت تبدیل شود. با این حال استودیو بایوور، سازنده بازی، چندی پیش تاکید کرد که همه تلاشش را برای رفع مشکلات بازی انجام خواهد داد و حال در جدیدترین اخبار بازی، آپدیت 1.05 این اثر منتشر شده است که بهبود‌های مختلفی را در بازی اعمال می‌کند. 

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های آپدیت جدید، بهبود جلوه‌های بصری بازی و حالت چهره کاراکتر‌های انسانی و Asari است. برای مثال طراحی چهره‌ها تا حد زیادی در آپدیت جدید بهبود پیدا کرده است و می‌توانید در تصویر زیر این موضوع را به عینه مشاهده کنید. حالت سمت چپ مربوط به پس از آپدیت و حالت سمت راست مربوط به قبل از آپدیت است:

بازی Mass Effect

زمانی که در بازی قصد سفر بین سیاره‌های مختلف را در نقشه کهکشانی داشتید، انیمیشنی طولانی و کسل‌کننده نمایش داده می‌شد که با توجه به بازخورد‌های کاربران، بایوور امکان رد کردن این انیمیشن را در آپدیت جدید به بازی اضافه کرده است. به‌علاوه آپدیت جدید بازی قرار است نحوه حرکت لب‌های کاراکتر در حین صحبت کردن را بهبود ببخشد و نوع راه رفتن رایدر نیز با این آپدیت بهتر خواهد شد. علاوه بر این ظرفیت Inventory شما در بازی افزایش خواهد داشت و همچنین بازی در کل پایدار‌تر شده و کم‌تر شاهد کرش کردن آن خواهیم بود. 

بهبود دیگر این آپدیت این است که از این پس Decryption Key‌ها با قیمت کم‌تر و تعداد بیش‌تری در فروشگاه‌ها در دسترس خواهند بود. آپدیت 1.05 تغییراتی را در بخش چندنفره بازی نیز اعمال کرده است و از این پس زمان انتظار برای وارد شدن به بازی کم‌تر شده و تجربه کلی این بخش بهبود پیدا کرده است. 

بایوور همچنین وعده داده که اولین قسمت از سه چپتر مرتبط با Remnant Investigation طی دو ماه آینده به بازی اضافه خواهد شد و قرار است نقشه‌ها، شخصیت‌ها و سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. به‌علاوه بایوور کماکان به بهبود مشکلات بازی ادامه خواهد داشت و آپدیت‌های بعدی قرار است بهبود‌های زیر را در بازی اعمال کنند:

  • گزینه‌ها و تنوع بیش‌تر در بخش ساخت کاراکتر
  • بهبود حالت مو و ظاهر کلی شخصیت‌ها 
  • بهبود بیش‌تر انیمیشن‌ها و صحنه‌های سینمایی بازی
  • بهبود مکالمه با شخصیت Hainly Abrams
  • بهبود روابط بین کاراکتر‌ها 

آرون فلین، رییس بایوور، متنی در سایت رسمی بازی منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما دوست داریم که شما کاربران عزیز تجربه‌هایتان از بازی را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید که از چه مواردی خوشتان آمده و چه مشکلاتی را در بازی پیدا کرده‌اید. 

آپدیت‌های بعدی بازی باعث بهبود عملکرد و پایداری بازی خواهند شد و همچنین ما قصد داریم آیتم‌های تزئینی بیش‌تری را به صورت رایگان به بخش تک‌نفره بازی اضافه کنیم. ما به تمامی نظرات شما توجه می‌کنیم و هدف‌مان این است که با همراهی شما بازی را بهتر از قبل کنیم. 

بازی Mass Effect: Andromeda در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

مس‌ افکت اندرومدا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود و بسیاری از علاقه‌مندان این سری منتظر ادامه‌ی ماجراجویی‌های این مجموعه بدون کاپیتان شپرد بودند. اما این بازی با وجود نکات مثبت زیاد، به واسطه‌ی برخی مشکلات انیمیشنی، باگ‌های گرافیکی و ماموریت‌های خسته‌کننده، نتوانست انتظارات بالای طرفداران مس افکت را برآورده کند. اگر اندرومدا نام مس افکت را یدک نمی‌کشید، شرایط به مراتب بهتری داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده