نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تصاویر و اطلاعات بسته In The Name Of The Tsar بازی Battlefield 1

استودیو دایس اخیرا اطلاعات و تصاویری از بسته In The Name Of The Tsar بازی Battlefield 1 منتشر کرده است. 

اولین بسته الحاقی پولی بازی Battlefield 1 یعنی They Shall not Pass چندی پیش به صورت عمومی هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و حال استودیو دایس، سازنده بازی، در حال کار روی بسته الحاقی بعدی بازی با نام In The Name Of The Tsar است. این استودیو در جدیدترین اخبار بازی اطلاعاتی از این بسته ارائه کرده و مشخص شده است که در In The Name Of The Tsar، شاهد اضافه شدن ارتش روسیه به بازی خواهیم بود و قرار است در نقشه‌های سرد و برفی روسیه مبارزه کنیم. 

دایس همچنین سه تصویر هنری نیز از این بسته الحاقی به اشتراک گذاشته است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

بازی Battlefield 1

به هر حال از زمان انتشار بازی بتلفیلد ۱، جای خالی نقشه‌های برفی و زمستانی در این بازی حس می‌شد و به نظر می‌رسد که بسته الحاقی بعدی بازی قرار است این نوع نقشه‌ها را به بازی اضافه کند. 

دایس همچنین علاوه بر این اطلاعات، توضیحاتی هم در مورد آپدیت بهاری بازی که به زودی منتشر خواهد شد، ارائه کرده است. در این آپدیت انواع جدید سلاح‌ها به بازی اضافه خواهند شد و همچنین قرار است بسیاری از مشکلات گزارش‌شده رفع شوند و شاهد تعادل بیش‌تری هم در بازی باشیم. از طرفی بهبود‌هایی در ویژگی اجاره سرور اعمال خواهد شد و شاهد اضافه شدن ویژگی موردانتظار Platoons نیز به بازی خواهیم بود که نقش کلن را در بازی‌های سری بتلفیلد ایفا می‌کند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده