نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی NBA Playgrounds معرفی شد

استودیو سیبر اینتراکتیو بازی NBA Playgrounds را معرفی کرده که یادآور بازی NBA Jam است. 

NBA Jam یک بازی بسکتبال نسبتا قدیمی ساخته الکترونیک آرتز است که در آن ستارگان NBA با شکل و شمایلی کارتونی در تیم‌های دو نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند. حال استودیو سیبر اینتراکتیو یک بازی بسکتبال جدید به اسم NBA Playgrounds معرفی کرده که یادآور این بازی خاطره‌انگیز است. 

NBA Playgrounds یک بازی بسکتبال آرکید است که در آن شاهد رقابت دو تیم دو نفره خواهیم بود. در این بازی تعداد زیادی از ستارگان فعلی و قدیمی NBA از جمله استفن کری، لبرون جیمز، شکیل او‌نیل و آلن آیورسن حضور خواهند داشت. گرافیک بازی حالتی کارتونی دارد و همچنین بازی شامل حالت‌های چندنفره محلی و آنلاین نیز خواهد بود. 

یکی از ویژگی‌های بارز بازی NBA Playgrounds، لایسنس بودن بازیکنان و تیم‌ها در آن است که قطعا یک امتیاز مثبت برای این بازی محسوب می‌شود. این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی از ماه می سال جاری برای نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. مت کارچ، مدیرعامل استودیو سیبر اینتراکتیو، اعلام کرده که هدف آن‌ها از ساخت بازی NBA Playgrounds خلق تجربه‌ای از بسکتبال است که تمامی گیمر‌ها بتوانند از آن لذت ببرند و در عین حال بازی قرار است عمق خوبی نیز داشته باشد. 

بازی NBA Playgrounds قیمتی معادل ۲۰ دلار خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده