// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

قیمت ایکس باکس اسکورپیو فردا اعلام نخواهد شد

سردبیر ارشد وبسایت ویندوز سنترال اعلام کرده که در زمان معرفی ایکس‌باکس اسکورپیو قیمت این کنسول اعلام نخواهد شد.

روز گذشته دیجیتال فاندری و یورو گیمر رسما در توییتر اعلام کردند که وظیفه رونمایی از پروژه اسکورپیو را بر عهده خواهند داشت و این معرفی در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) روز ۱۷ فروردین انجام خواهد شد. البته شایعات پیرامون زمان معرفی کنسول میان نسلی مایکروسافت از جایی آغاز شد که سردبیر ارشد وبسایت معتبر ویندوز سنترال اعلام کرد که پنج‌شنبه این هفته شاهد اطلاعات جدیدی پیرامون ایکس‌باکس اسکورپیو خواهیم بود ولی از آن‌جایی که در اوایل ماه آوریل قرار داشتیم بسیاری از افراد این موضوع را باورد نکردند. تا این که دیروز دیجیتال فاندری رسما صحبت‌های جز کوردن را تایید و اعلام کرد که معرفی این کنسول بر عهده آن‌ها خواهد بود.

به تازگی باز هم جز کوردن توییت‌هایی را در حساب شخصی خود ارسال و اعلام کرده که طرفداران برند ایکس‌باکس در زمان معرفی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو منتظر «شگفتی‌های بزرگ و مثبتی» باشند. با این حال مایکروسافت قیمت این پلتفرم میان نسلی را اعلام نخواهد کرد و این موضوع را به زمان دیگری موکول کرده که احتمالا رویداد E3 2017 خواهد بود.

من شنیده‌ایم که قیمت این کنسول در زمان دیگری اعلام خواهد شد، با این حال منتظر شگفتی‌های بزرگ و مثبتی باشید. مطمئنا مواردی که رونمایی می‌شوند طرفداران ایکس‌باکس را به وجد خواهد آورد. 

کنسول میان نسلی مایکروسافت که فعلا با نام رمز پروژه اسکورپیو شناخته می‌شود برای اولین بار در رویداد E3 2016 به عنوان قدرتمندترین کنسول تاریخ معرفی شد. تاکنون مایکروسافت به صورت جزئی مشخص کرده است که ایکس‌باکس اسکورپیو شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای، ۳۲۰ گیگابایت پهنای باند رم و شش ترافلاپس قدرت گرافیکی می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، احتمالا نام اصلی پروژه اسکورپیو، ایکس‌باکس وان ایکس خواهد بود همچنین رئیس بخش ایکس‌باکس به «کنسول‌های قابل ارتقاء» به چشم طرحی پرزحمت و آمیخته به گزافه‌گویی نگاه می‌کند.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده