نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بازی Fighting Fantasy Legends برای موبایل و پی سی معرفی شد

استودیو Nomad Games بازی نقش‌آفرینی-کارتی Fighting Fantasy Legends را برای اسمارت‌فون‌های اندرویدی، آیفون و رایانه‌های شخصی ویندوزی رونمایی کرد.

داستان‌های Fighting Fantasy یا «فایتینگ فانتزی» جزو گیم‌بوک‌های قدیمی هستند که بیش از سه دهه از آغاز انتشارشان می‌گذرد. (گیم‌بوک به کتاب‌هایی گفته می‌شود که داستان‌شان قالبی چندشاخه دارد و بسته به انتخاب‌های خواننده پیش می‌رود) اکنون و به‌مناسبت ۳۵ سالگی مجموعه‌ی فایتینگ فانتزی، استودیو نوماد گیمز (Nomad Games)، سازنده‌ی آثار Talisman و Smash Up، یک بازی ویدیویی را با نام Fighting Fantasy Legends معرفی کرده است. بنا به اخبار بازی و بازی موبایل، Fighting Fantasy Legends نوعی نقش‌آفرینی مبتنی بر کارت است که با همکاری نویسندگان مجموعه ساخته می‌شود و ماجراهای کتاب‌هایی مانند City of Thieves ،Citadel of Chaos و The Warlock of Firetop Mountain را در دل‌اش جای داده است.

به‌گفته‌ی استودیو نوماد، Fighting Fantasy Legends به بازیکنان امکان می‌دهد تا به نقاط مختلف سرزمین Allansia سفر کنند و با جمع‌آوری کارت‌های مختلف به‌مرور به ترکیبات قدرتمندتری از آن‌ها دست پیدا کنند. در این میان، سیستم انتخاب مسیر داستان هم، که جزو ویژگی‌های شاخص فایتینگ فانتزی است، در بازی وجود خواهد داشت. سازنده‌ی بازی تریلری را هم منتشر کرده که می‌توانید در ادامه تماشای‌اش کنید؛ اما اگر از نگارنده می‌شنوید ارزش‌اش را ندارد!

| |

ایان لیوینگستون، یکی از دو نویسنده‌ی فایتینگ فانتزی، اشاره کرده که بازی قرار است هم طرفداران قدیمی مجموعه را راضی نگه دارد و هم مخاطبان جدیدی برای این سری دست‌وپا کند.

بازی Fighting Fantasy Legends قرار است طی سال جاری میلادی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شود و از طریق فروشگاه استیم هم به رایانه‌های شخصی راه پیدا کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده