// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

انتشار عمومی بسته هدیه پیش خرید بازی Dead Rising 4

کمپانی کپ‌کام بسته‌الحاقی هدیه پیش خرید بازی Dead Rising 4 را برای خریداری عموم در دسترس قرار داد.

با توجه به اخبار بازی، بسته‌الحاقی ویژه‌ای که کپکام (Capcom) در دسترس پیش‌خریدکنندگان بازی Dead Rising 4 قرار می‌داد، اکنون در نهایت برای خریداری عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

این بسته‌ی الحاقی شامل کمان شکلاتی، کلاه آدم برفی، یک ژاکت، یک جفت مشت غول‌پیکر سبز و موتورسیکلتی با نام Slicecycle می‌شود. این آیتم‌ها با قیمت هرکدام ۲ دلار در فروشگاه دیجیتالی Dead Rising 4 در دسترس قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید تصویر این پنج آیتم‌ را از پایین مشاهده کنید.

علاوه بر این، بسته الحاقی تک نفره‌ی Dead Rising 4 نیز با نام Frank Rising دیروز منتشر شد. این بسته‌الحاقی در رابطه با شیوع ویروس در Willamette است. این بسته‌الحاقی با قیمت ۱۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

بعد از Frank Rising، کپ‌کام یک بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی دیگری با نام Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf شامل حالت مینی گلف را با ویژگی پاورآپ‌ها و زامبی‌ها منتشر می‌کند. افزون بر بازی‌کردن به تنهایی، این بسته شامل حالت چهارنفره‌ی آنلاین و لوکال و همچنین Co-op نوبتی می‌‌شود.

بازی Dead Rising 4 در ماه دسامبر ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز 10 عرضه شده بود. این بازی اخیرا نیز برروی استیم منتشر شده است. Dead Rising 4 در اواخر ماه ژانویه نیز در کنار نسخه آزمایشی رایگان برروی ایکس‌باکس وان یک بروزرسانی رایگان شامل محتوای جدید را دریافت کرده بود.

Dead Rising 4 Pre-order DLC

Dead Rising 4 Pre-order DLC

Dead Rising 4 Pre-order DLC

Dead Rising 4 Pre-order DLC

Dead Rising 4 Pre-order DLC


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده