نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Song of the Deep برروی نینتندو سوییچ پورت نخواهد شد

اینسامنیک گیمز اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای پورت بازی Song of the Deep برروی نینتندو سوییچ ندارد.

در حالی که بازی‌های مستقل راه خود را برروی کنسول نینتندو سوییچ پیدا می‌کنند، اما سازندگانی هستند که هیچ برنامه‌ای برای پورت بازی‌های خود برای این کنسول هیبریدی ندارند. براساس اخبار بازی منتشر شده، کاربری در صفحه توئیتر استودیو اینسامنیاک گیمز سؤال کرده است که آیا این استودیو قصد دارد که بازی Song of the Deep را برای کنسول نینتندو سوییچ پورت کند؟ استودیو اینسامنیاک گیمز نیز در پاسخ به این کاربر گفته است:

ما هیچ برنامه‌ای برای پورت بازی Song of the Deep برروی نینتندو سوییچ نداریم.

Song of the Deep

بازی Song of the Deep در روز ۱۲ تیر ۹۵ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. بازی Song of the Deep توسط استودیو اینسامنیاک گیمز توسعه یافته و شرکت GameTrust Games (شرکت زیرمجموعه سایت گیم‌استاپ) این بازی را منتشر کرده است.

استودیو اینسامنیاک گیمز تنها سازنده‌ای نیست که بازی‌های خود را برروی کنسول نینتندو سوییچ پورت نکرده است. پیش از این نیز استودیو Slightly Mad (سازنده بازی Project Cars)، استودیو بایوور و چند استودیوی دیگر اعلام کرده بودند برنامه خاصی برای پورت بازی‌های خود برروی کنسول نینتندو سوییچ ندارند. با توجه به عملکرد نسبتا خوب کنسول نینتندو سوییچ، استودیوهای مستقلی چون سایانیکس (سازنده بازی Rocket League) و Koji Igarashi (سازنده بازی Bloodstained: Ritual of the Night) هم هستند که تردید کمتری نسبت به کنسول جدید شرکت نینتندو دارند و احتمال انتشار بازی از این دو استودیو برروی این کنسول وجود دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده