// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Gears of War 4 شاید در نهایت در ژاپن عرضه شود

با توجه به اخبار منتشر شده این احتمال وجود دارد که بازی Gears of War 4 در نهایت برای ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان در کشور ژاپن عرضه شود.

در سال گذشته بازی Gears of War 4 یکی از برجسته‌ترین بازی‌های ایکس‌باکس وان‌ بود که هیچگاه در ژاپن منتشر نشد. مایکروسافت تاکنون به دلیل نگرانی‌ از فیلتر‌های سیستم رده‌بندی بازی‌های ژاپن موسوم به CERO این بازی اکشن سوم شخص را برخلاف شماره‌های پیشین که با سانسورهای بسیار عرضه شده بودند، در این کشور منتشر نکرده است.

امروز اما نشانه‌هایی مبنی بر تغییر شرایط در اخبار بازی به چشم‌ می‌آید. ایکس‌باکس ژاپن به طور ناگهانی ویدیویی سینماتیکی را با نام «فردا»‌ برای Gears of War 4 بدون هیچ توضیح یا اشاره به تاریخ عرضه‌ بازی منتشر کرده است.

تریلر بازی نیز اشاره‌ای به روز یا بازه‌ی زمانی عرضه‌ی بازی ندارد اما در ابتدای ویدیو شاهد دریافت رده‌ی سنی Z از سازمان CERO هستیم. به این ترتیب فروش Gears of War 4‌ به افراد زیر ۱۸ سال در انطباق با قوانین کشور ژاپن ممنوع است.

رده‌بندی CERO Z تنها قانونی است که در ژاپن به اجرا گذاشته می‌شود و در حقیقت مواردی که این درجه را دریافت می‌کنند نادر هستند. زیرا بسیاری از ناشران از پیامدهای خشونت در بازی‌ها خبر داشته و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیامدهای تجاری دریافت این رده‌‌ی سنی می‌کنند. در گذشته نیز تمامی بازی‌های سری Gears of War درجه‌ی Z‌ را دریافت کرده بودند.

در حال حاضر جزئیات بیشتری منتشر نشده است. شما می‌توانید تریلر بازی را از پایین دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده