نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

بانجی همچنان از نسخه اول Destiny پشتیبانی می‌کند

استودیو بانجی اعلام کرد که همچنان از نسخه اول بازی Destiny پشتیبانی خواهد کرد. 

چندی پیش بازی Destiny 2 رسما معرفی شد و اخیرا هم شاهد انتشار اولین تریلر این بازی بودیم. این مساله این سوال را برای طرفداران بازی ایجاد کرده بود که آیا بانجی کماکان از نسخه اول این مجموعه حمایت خواهد کرد یا اینکه از این پس تمرکز این استودیو روی نسخه دوم دستینی خواهد بود؟ حال دیوید داوگ، مدیر روابط عمومی بانجی، در مصاحبه‌ای با گیمزرادار اعلام کرده که نسخه اول Destiny کماکان در دسترس طرفداران آن باقی خواهد ماند. 

درست است که آپدیت Age of Triumph نسخه اول Destiny قرار است آخرین آپدیت بزرگ این بازی باشد، ولی به نظر می‌رسد که بانجی کماکان برنامه‌هایی برای این بازی دارد. داوگ در این مورد گفت:

ما قصد داریم تا برای آینده‌ای طولانی از این بازی حمایت کنیم. درست است که آپدیت اخیر بازی یعنی Age of Triumph آخرین آپدیت و محتوای بزرگ آن به شمار می‌رود، ولی قرار نیست که پس از این آپدیت پرونده بازی را به صورت کامل ببندیم. 

بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۷ شهریور برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. سازندگان پیش از این اعلام کرده‌اند که سطح شخصیت‌ها و همچنین آیتم‌ها از نسخه اول به دوم قابل انتقال نخواهند بود و کاربران نسخه اول بازی فقط می‌توانند ظاهر شخصیت‌شان را به دنباله بازی منتقل کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده