نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire معرفی شد

اسکوئر انیکس امروز بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire را معرفی کرد. 

چند روز پیش سایتی به اسم Final Fantasy XV: A New Empire راه‌اندازی شد که به نظر می‌رسید یک سایت پیش ثبت‌نام برای یک بازی موبایل باشد. البته به دلیل کیفیت پایین طراحی سایت و همچنین نبود اطلاعات خاصی در آن، بسیاری احتمال می‌دادند که یک سایت تقلبی باشد. با این حال امروز اسکوئر انیکس یک بازی موبایل با اسم Final Fantasy XV: A New Empire را به صورت محدود از طریق اپ استور نیوزلند منتشر کرد و مشخص شد که Final Fantasy XV: A New Empire، بازی جدید سری فاینال فانتزی است که برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. 

Final Fantasy XV: A New Empire در اصل یک بازی موبایل استراتژیک است که در آن می‌توانید سرزمین خودتان را بسازید، آن را گسترش دهید و حتی در کنار دوستان‌تان با دشمن مبارزه کنید. البته Final Fantasy XV: A New Empire یک بازی استراتژیک صرف نیست و المان‌هایی از سبک MMO نیز در آن دیده می‌شود و سازندگان بازی را به عنوان یک اثر ترکیبی از سبک‌های استراتژی، MMO و شهرسازی معرفی کرده‌اند. همچنین در این بازی شاهد شخصیت‌های محبوب بازی فاینال فانتزی ۱۵ از جمله نوکتیس خواهیم بود. 

اسکوئر انیکس همچنین تایید کرده است که این بازی یک اثر رسمی و قانونی است که با حمایت آن‌ها، توسط استودیو ماشین زون ساخته می‌شود. Final Fantasy XV: A New Empire فعلا فقط برای iOS و آن هم تنها در استور کشور نیوزلند منتشر شده است و در آینده شاهد انتشار آن برای اندروید و آیفون به صورت عمومی نیز خواهیم بود. 

در ادامه می‌توانید تصاویری از بازی را مشاهده کرد:

بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire

بازی موبایل Final Fantasy XV: A New Empire


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده